Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w technologii pasywnej i energooszczędnej przy Zespole Szkół Technicznych w Turku

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
    REGON: 31101898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w technologii pasywnej i energooszczędnej przy Zespole Szkół Technicznych w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3.1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w technologii pasywnej i energooszczędnej przy Zespole Szkół Technicznych w Turku. II.1.3.2) Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. II.1.3.3) Opis obiektu: Lokalizacja obiektu: ul. Milewskiego 3b, działki nr 110, 111, 100/1, 100/2, 113, obręb geodezyjny A miasta Turek. Obiekt sali gimnastycznej składa się z: sali sportowej o wymiarach boiska 18x36m, szatni, węzłów higieniczno-sanitarnych, 5 sal dydaktycznych, pomieszczeń pomocniczych, łącznika z istniejącym budynkiem szkoły. Budynek zaprojektowano w standardzie obiektu pasywnego i energooszczędnego z odnawialnym źródłem energii. Infrastruktura techniczna obejmuje m.in. instalację pomp ciepła z dolnym źródłem ciepła w postaci pionowych odwiertów, wentylację nawiewno-wywiewną z odzyskiem ciepła, gruntowy wymiennik ciepła. Inwestycja obejmuje również zagospodarowanie terenu - drogi wewnętrzne, place, parkingi, zieleń. II.1.3.4) Dane podstawowe inwestycji: Powierzchnia zabudowy:1363,1 m2; Kubatura:12932 m3; Całkowita powierzchnia użytkowa:1592,95 m2; parter wraz z łącznikiem naziemnym:1221,61 m2; piętro: 371,34 m2; Powierzchnia terenu objęta opracowaniem:7126,35 m2 (100%); teren biologicznie czynny:2744,09 m2 (38,51%); teren utwardzony ogółem:3039,98 m2 (42,66%) w tym: a) ciągi piesze (teren utwardzony) 419,14 m2, b) parkingi wraz z drogą manewrową (teren utwardzony) 1185,38 m2, c) dziedziniec rekreacyjny między bud. sali gim. i bud. C (teren utwardzony) 427,38 m2, d) droga pożarowa (teren utwardzony) 1008,08 m2, II.1.3.5) Do obowiązków inspektora należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623, ze zm.). Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do pobytu na budowach w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde wezwanie Zamawiającego. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i przepisami techniczno-budowlanymi oraz innymi przepisami, m.in.: bhp, SANEPID, ppoż, ochrony środowiska, wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, f) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, g) występowanie z żądaniem do kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) na etapie prowadzenia robót budowlanych - prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem, zgodnie z harmonogramem robót, i) uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, j) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, k) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym, l) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie (Inspektor Nadzoru koordynuje i odpowiada za osoby nadzorujące roboty budowlane w pozostałych branżach), ł) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora, m) pomoc przy rozliczeniach związanych z realizacją robót, opracowywaniem dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, n) współpraca z Inwestorem, projektantami i wykonawcą w zakresie realizacji robót budowlanych, o) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora, p) sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, r) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, s) rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawcy, t) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, u) bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w) organizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora oraz osób nadzorujących pozostałe branże odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, z) po zakończeniu robót budowlanych udział w rozliczeniu końcowym zadania inwestycyjnego wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego, ź) przygotowanie kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia zakończenia budowy, ż) stawianie się na placu budowy, na każde żądanie zamawiającego (w tym również na zgłoszenie telefoniczne lub drogą elektroniczną). II.1.3.6) Inwestor wyznaczy inspektora wiodącego jako koordynatora czynności wszystkich inspektorów na budowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach