Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego”

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006, , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, , fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 – Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 – Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Nadzór inspektora sprawowany będzie nad całością robót, które będą wykonywane przez jednego lub dwóch niezależnych wykonawców robót w podziale na dwie odrębne Części: CZĘŚĆ I - Wykonanie termomodernizacji budynku dydaktycznego z salą gimnastyczną i łącznikami oraz budynku warsztatów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 98 23-400 Biłgoraj; CZĘŚĆ II - Wykonanie termomodernizacji budynku internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju wraz z agendami Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Żołnierzy Wojska Polskiego 3 23-400 Biłgoraj. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany całościowy nadzór inspektora obejmuje: CZĘŚĆ I: 1) w budynku dydaktycznym z salą gimnastyczną i łącznikami RCEZ w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 98 23-400 Biłgoraj: a) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, b) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, d) wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, e) docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wykonaniem konstrukcji pod nowe pokrycie dachowe, f) wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej, g) remont (modernizacja) schodów zewnętrznych i wejść do budynków, h) przebudowa instalacji odgromowej, i) wymiana całego oświetlenia ogólnego wewnętrznego na energooszczędne LED, j) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, k) dostarczenie i zamocowanie budek (skrzynek lęgowych) dla ptaków w ilości 28 szt. zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, 2) w budynku warsztatów (Centrum Kształcenia Praktycznego) RCEZ w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 98 23-400 Biłgoraj: a) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, b) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, d) wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, e) wykonanie podwyższenia chodnika - dojścia do drzwi zewnętrznych budynku, f) docieplenie stropodachu nad segmentem B, g) wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej, h) modernizacja (naprawa) płyty balkonowej – zadaszenia, i) przebudowa instalacji odgromowej, j) wymiana całego oświetlenia ogólnego wewnętrznego na energooszczędne LED, k) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, m) wymiana instalacji c.o. bez wymiany źródła ciepła, n) dostawa i montaż przyschodowej platformy dla osób niepełnosprawnych na schodach zewnętrznych, o) dostawa i montaż przyschodowej platformy dla osób niepełnosprawnych na schodach wewnętrznych, w obrębie klatki schodowej p) wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na wysokim parterze oraz na II piętrze, q) dostawa i montaż (wymiana) dźwigu osobowego z napędem elektrycznym, linowym w istniejącym szybie windowym, r) dostarczenie i zamocowanie budek (skrzynek lęgowych) dla ptaków w ilości 12 szt. zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, 3) wykonanie wewnętrznej drogi tymczasowej dojazdowej na czas wykonywania termomodernizacji budynku dydaktycznego i warsztatów RCEZ w Biłgoraju, 4) dokonanie potrzebnych badań i wykonanie kompletnej dokumentacji dozorowej i odbiorczej (wg obowiązujących przepisów) dla dostarczonych dwóch platform przyschodowych i dźwigu windowego (w budynku warsztatów CKP) z przygotowaniem urządzeń do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalających na ich eksploatację, 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. CZĘŚĆ II: 1) w budynku internatu RCEZ wraz z agendami Starostwa Powiatowego w Biłgoraju przy ul. Żołnierzy Wojska Polskiego 3 23-400 Biłgoraj: a) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, b) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, d) wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, e) wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej, f) remont (modernizacja) schodów zewnętrznych, balustrad i wejść do budynków oraz zadaszeń, g) przebudowa instalacji odgromowej, h) wymiana całego oświetlenia ogólnego wewnętrznego na energooszczędne LED, i) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, j) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, k) wymiana instalacji c.o. bez wymiany źródła ciepła, l) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów przy wejściu głównym do budynku internatu od strony południowej wraz z zadaszeniem, m) dostawa schodołazu elektrycznego umożliwiającego samodzielny dostęp osobom niepełnosprawnym na wyższe kondygnacje budynku internatu, n) wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na parterze, o) przystosowanie na parterze pokoju mieszkalnego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z przynależną łazienką, p) dostarczenie i zamocowanie budek (skrzynek lęgowych) dla ptaków w ilości 18 szt. zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, 2) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 3) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach