Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1 1
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
REGON: 00052345900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) , w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - drogowej ( parking ) Nadzór inwestorski realizowany będzie w zakresie określonym w przedmiarach robót (przedmiar robót jest informacją pomocniczą), szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są spełniać następujące warunki: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie: - konstrukcyjno - budowlanym - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych - drogowym c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej (w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) jeden nadzór inwestorski budowy*, budynku o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załącznik nr 3 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych ( wod. - kan., co, wentylacja, gaz ) - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych - drogowym + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 b. Wykazu wykonanych usług (w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w tym co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego budowy*, budynku o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3 daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. * budowa należy przez to rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego ( art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami ) Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mastochojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie
Dodano: 2014-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa trzech budynków mieszkalnych 12-rodzinnych z węzłami cieplnymi wraz z infrastrukturą techniczną, w skład której wchodzą: sieć wodociągowa, kanalizacyjna wraz z przyłączami, drenaż, sieć kanalizacji deszczowej, sieć cieplna wraz z przyłączami, oświetlenie terenu, układ drogowy wraz z miejscami postojowymi, place, chodniki, plac zabaw oraz boisko.
Dodano: 2012-07-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont 11,721 km dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla- Projekt realizowany w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008- 2011
Dodano: 2011-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Instalacja urządzeń solarnych na terenie Gmin Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko.
Dodano: 2011-03-09 - Wykonywanie czynności koordynatora inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z kompleksową termomodernizacją obiektów oświatowych w Sopocie, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013
Dodano: 2010-05-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: Remont dróg powiatowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla
Dodano: 2010-04-19 - nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Wiślinie współfinansowaną z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2010-04-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zamówieniu o nazwie: Wykonanie remontów nawierzchni poprzez wyprofilowanie nawierzchni, likwidację kolein i nierówności na wjazdach na mosty oraz remont cząstkowy na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku.
Dodano: 2010-03-30 - Wykonywanie czynności koordynatora inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z kompleksową termomodernizacją obiektów oświatowych w Sopocie: 1.Przedszkole nr 1 i żłobek, Sopot, ul. Armii Krajowej 58 2.Przedszkole nr 8 Sopot, Sopot, ul. Jana z Kolna 3 3.Centrum Kształcenia Ustawicznego im.Boh. Wybrzeża, Sopot, ul.Kościuszki 22/24 4.Zespół Szkół Handlowych nr 2, Sopot, al. Niepodległości 749 5.Gimnazjum nr 2 - budynek gł. oraz bud. sali bilardowej Sopot, ul.Wejherowska 1
Dodano: 2010-03-25 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Dodano: 2010-03-23