Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego przy Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Chwaszczynie.

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego przy Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Chwaszczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego przy Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Chwaszczynie współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, polegającej na budowie boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego zgodnie z dokumentacją techniczną. 1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: a) pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane;( t.j. Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 118 z póz. zm.) b) stwierdzenia gotowości do odbioru; c) dokonywanie odbioru końcowego robót; d) przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru; e) sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę; f) sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy; g) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią; h) niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową; i) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót; j) sprawdzanie rozwiązań zamiennych; k) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; l) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta; m) występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów; n) potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad; o) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; p) podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; q) Utrzymanie bieżącej łączności i koordynacji prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami przedsięwzięcia, r) Bieżącego informowania zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania itp., s) Inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania, t) koordynacji nadzoru autorskiego i inwestorskiego, u) pełnienia funkcji przedstawiciela zamawiającego, zapewniając realizację robót według projektu i zgodnie z zbiorczy zestawieniem kosztów v) rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac, w) nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji, x) akceptacji płatności przysługujących wykonawcy robót i kontroli dokumentów rozliczeniowych, y) uczestnictwa w kontrolach zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip:zukowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach