Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 5478P Golina Wielka - Miejska Górka w m. Golina Wielka, od km 0+030 do km 1+860 na dług. 1,830 km

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453474
  • Data zamieszczenia: 2011-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Podmiejska 10 10
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453474
    REGON: 41110357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 5478P Golina Wielka - Miejska Górka w m. Golina Wielka, od km 0+030 do km 1+860 na dług. 1,830 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 5478P Golina Wielka - Miejska Górka w m. Golina Wielka, od km 0+030 do km 1+860 na dług. 1,830 km Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmuje: * roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm - materiał z frezowania wykorzystać do uzupełnienia poboczy), * roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm, rozebranie nawierzchni z betonu, nawierzchni z kostki brukowej, rozebranie obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych i kamiennych, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, nawierzchni z brukowca, rozebranie nawierzchni z tłucznia), załadunek i wywóz gruzu, * wykonanie chodnika z brukowej kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, * zjazdy do posesji z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 15 cm, * ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej (nowe i materiał z rozbiórki), * ułożenie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, * ścieki uliczne z betonowej kostki brukowej w dwóch rzędach, * studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm, * studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr. 315-425 mm, zamknięcie rurą teleskopową, * kanały z rur PVC łączonych na wcisk, * regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, dla włazów kanałowych, * wykonanie poszerzenia nawierzchni, * skrzyżowania z ulicami i drogami gminnymi, * nawierzchnia (w-wa wyrównawcza i ścieralna), * roboty pozostałe (bariery ochronne stalowe na przepustach, plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem z frezowania), * obsługa geodezyjna, koszt ustalenia współczynnika zagęszczenia gruntu (na poszerzeniu), koszt zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac. Wartość robót objętych nadzorem wynosi: 1 094 206,28 zł. brutto W zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wchodzi pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane, a w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, dokumentacją prawną I przepisami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót I przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 5) kontrolowanie rozliczenia robót. Ponadto do obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Powiatowym Zarządem Dróg w Rawiczu a Wykonawcą robót, 2) monitorowanie realizacji zadania, 3) egzekwowanie jakości zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, 4) obsługa okresu gwarancyjnego, 5) kontrola przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przepisów przeciwpożarowych Zakres rzeczowy robót objętych nadzorem zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót do wykonania, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach