Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 5494P Dłoń - Paradów, odcinek Jutrosin - Dubin na długości 3,574 km

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453474
  • Data zamieszczenia: 2011-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Podmiejska 10 10
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453474
    REGON: 41110357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 5494P Dłoń - Paradów, odcinek Jutrosin - Dubin na długości 3,574 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 5494P Dłoń - Paradów, odcinek Jutrosin - Dubin, na długości 3,574 km, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działanie 6.1 Turystyka, Schemat I Infrastruktura turystyczna. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu, wycinka drzew), 2) Roboty ziemne (wykonanie wykopów, nasypów), 3) Odwodnienie korpusu drogowego (sączki podłużne) 4) Podbudowa (wykonanie koryta, warstwy odsączające i odcinające, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem), 5) Nawierzchnia (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej), 6) Elementy ulic (ustawienie obrzeży betonowych, wykonanie wjazdów i wyjazdów z bram oraz zjazdów na pola). W zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wchodzi pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, a w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, dokumentacją prawną I przepisami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 5) kontrolowanie rozliczenia robót. Ponadto do obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Powiatowym Zarządem Dróg w Rawiczu a Wykonawcą robót, 2) monitorowanie realizacji zadania, 3) egzekwowanie jakości zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, 4) obsługa okresu gwarancyjnego, 5) kontrola przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przepisów przeciwpożarowych Zakres rzeczowy robót objętych nadzorem zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót do wykonania, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach