Przetargi.pl
Pełnienie czynności inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n: Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Konarzyny, Bartoszylas i wybudowania Starej Kiszewy

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-430 Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6876020, 6876024
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ogrodowa 1 1
    83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie
    tel. 058 6876020, 6876024
    REGON: 00054714100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakiszewa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie czynności inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n: Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Konarzyny, Bartoszylas i wybudowania Starej Kiszewy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n: Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Konarzyny, Bartoszylas i wybudowania Starej Kiszewy. 2. Przez pełnienie czynności inspektora nadzoru należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi przez wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium (wyboru Wykonawcy robót budowlanych), poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót i monitoring robót. 3. Świadczenie usługi nadzoru nad robotami obejmuje między innymi: 1) asysta podczas procesu oceny ofert przy wyborze wykonawcy robót budowlanych; 2) nadzór nad prawidłowym wykonaniem wszystkich robót (branż) objętych inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane; 3) kontrola wykonania robót objętych inwestycją zgodnie z dokumentacją techniczną, harmonogramem oraz zasadami obowiązującymi dla projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013; 4) uczestniczenie w okresowych naradach z udziałem wykonawców robót budowlanych i Zamawiającego; 5) monitorowanie i raportowanie Zamawiającemu postępów w realizacji inwestycji na poszczególnych jej etapach. 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy nadzoru nad robotami budowlanymi został ujęty w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SIWZ pn. Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz istotnych postanowieniach umowy. 2.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi nadzoru inwestorskiego (lub funkcji równoważnej) odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj.: nadzór nad budową sieci kanalizacji sanitarnej i (lub) budowa sieci wodociągowej) - w tym przynajmniej 1 nadzoru nad wykonaniem sieci, której długość wynosiła minimum 15 km; 2) wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a) Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących; c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki określone w pkt 1 ppkt 1-2 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi nadzoru inwestorskiego (lub funkcji równoważnej) odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj.: nadzór nad budową sieci kanalizacji sanitarnej i (lub) budowa sieci wodociągowej) - w tym przynajmniej 1 nadzoru nad wykonaniem sieci, której długość wynosiła minimum 15 km. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunki określone w pkt 2 ppkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 3. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) dowód wpłaty wadium. Warunki określone w pkt 4 ppkt 1-3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starakiszewa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach