Przetargi.pl
PAKIET USŁUG UBEZPIECZENIOWYCH DLA CENTRUM ELEKTRYFIKACJI I AUTOMATYZACJI GÓRNICTWA EMAG NA OKRES 12 MIESIĘCY

Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda 31/3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/2007700 , fax. 032 2007701
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG
    ul. Leopolda 31/3 31/3
    40-189 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032/2007700, fax. 032 2007701
    REGON: 00125316300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO-ROZWOJOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PAKIET USŁUG UBEZPIECZENIOWYCH DLA CENTRUM ELEKTRYFIKACJI I AUTOMATYZACJI GÓRNICTWA EMAG NA OKRES 12 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET USŁUG UBEZPIECZENIOWYCH DLA CENTRUM ELEKTRYFIKACJI I AUTOMATYZACJI GÓRNICTWA EMAG NA OKRES 12 MIESIĘCY NR POSTEPOWANIA: HP/ 01/ 06/ 09
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy, 5. spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ i Ustawie. Sposób dononywania oceny spełnienia warunków SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa koasekuracyjna). 5. Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub stosowne zaświadczenie zezwalające na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wynikające z ustawy o działalności ubezpieczeniowej. 6. Szczegółowy zakres ubezpieczeń oraz warunków ubezpieczeń. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena warunków ubezpieczeń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach