Przetargi.pl
Remont sanitariatów uczniowskich - I etap w budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 w Sosnowcu

Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. gen. Wł. Andersa 66
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2664286 , fax. 032 2664286
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Mikołaja Kopernika
    ul. gen. Wł. Andersa 66 66
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2664286, fax. 032 2664286
    REGON: 00073863900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów uczniowskich - I etap w budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont sanitariatów- I etap, w zakresie remontu sanitariatów dziewcząt i personelu; w 1-ym pionie , na 4-ch kondygnacjach budynku Szkoły tj. 1. Parter - sanitariaty personelu ; 2 pomieszczenia o pow. 7,57 m? 2. I ; II ; III piętro - sanitariaty dziewcząt - o łącznej pow. 49,50 m? Ogólna powierzchnia remontowana, w zakresie I etapu zadania stanowi 57,07 m? . Zakres remontu będący przedmiotem zamówienia obejmuje : 1. roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. wymiana pionów i podejść instalacji wod-kan 3. wymiana grzejników c.o. wraz z podejściami 4. wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia 5. wykonanie wentylacji mechanicznej 6. roboty izolacyjne, murarsko-tynkarskie ścianki działowe 7. okładziny ścian i posadzki , roboty malarskie, 8. obudowy instalacji- sufit podwieszony 9. montaż urządzeń sanitarnych (biały montaż)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zakwalifikowania Wykonawców do szczegółowego rozpatrywania ofert a/ terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji, b/ dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, c/ Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22,ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych d/ każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, e/ wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, f/ oferty wykonawców, którzy zostaną wykluczeni nie będą rozpatrywane. g/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie : 1/ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2/muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się , że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 3/pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej , mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem , 4/przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne w nn. postępowaniu , jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum . 5/oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać postanowienia SIWZ, oświadczenia i dokumenty podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub ustanowiony Pełnomocnik 6/ oświadczenie z art.22,ust.1 PZP, odpis z rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewid. dział. gospodarczej , zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. h/ Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U. Nr 87,poz.605)w sprawie rodzaju dokumentów ,jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane . i/ Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej / zł./
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty , potwierdzające ważność oferty i spełnienie warunków zamawiającego, które muszą być dołączone do OFERTY ( wg wzoru zał. Nr 1 do SIWZ) : OFERTA -druk wypełniony szczegółowo - musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y/ upoważnioną ze strony Wykonawcy , i musi zawierać ZAŁĄCZNIKI : 1/ Nr 1 -Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie Przedmiaru robót - wg zał. Nr 2 do SIWZ 2/ Nr 2 - Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. W przypadku Konsorcjum - z zachowaniem pkt.1 g/ Części II SIWZ 3/ Nr 3 - Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert . 4/ Nr 4 - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. 5/ Nr 5 - Wykaz osób- pracowników, którzy będą realizować zamówienie z podaniem ich kwalifikacji zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz kadrę kierowniczą; przynajmniej 1 osoba z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego . Do wykazu muszą być dołączone potwierdzone kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego dla kadry kierowniczej nadzoru. 6/ Nr 6 - Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat (2004-2009) potwierdzające że, roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia tj. za wykonane kompleksowe remonty sanitariatów w budynkach użyteczności publicznej-oświaty i wychowania ; o pow. remontowanej min. 57 m? . 7/ Nr 7 -Oświadczenie z art.22, ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu Oferty) 8/ Nr 8 - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności - wystawione dla podmiotu i osób, datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 9/Nr 9- Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto, w jednej z form określonych w art. 148,ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu Oferty) . 10/ Nr 11- Oświadczenia ; o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej , stanowiącej zał. Nr 5 do SIWZ 11/ Nr 12- Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres : a/ min. 5 lat na okładziny ścian i posadzki b/ min. 3 lata - na pozostałe roboty , liczony od daty odbioru końcowego robót . 12/ Nr 13- dokument ubezpieczenia Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach