Przetargi.pl
Organizacji i przeprowadzenie 4 szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ełku w ramach Projektu Aktywni i Sprawni Niepełnosprawni z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 6.1.1.

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Suwalska 38
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6290200 , fax. 087 6290204
  • Data zamieszczenia: 2012-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
    ul. Suwalska 38 38
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6290200, fax. 087 6290204
    REGON: 79002606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.elk.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacji i przeprowadzenie 4 szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ełku w ramach Projektu Aktywni i Sprawni Niepełnosprawni z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 6.1.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie czterech szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ełku, według podziału na następujące części zamówienia: Część pierwsza:Znak sprawy: RZ.634.27.2012 Kurs: Sprzedawca - Fakturzysta-10 osób ( w ramach Projektu Aktywni i Sprawni Niepełnosprawni z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 6.1.1.) Część druga: Znak sprawy: RZ.634.28.2012 Kurs: Magazynier z obsługą wózka widłowego - 6 osób ( w ramach Projektu Aktywni i Sprawni Niepełnosprawni z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 6.1.1.) Część trzecia:Znak sprawy: RZ.634.29.2012 Kurs: Agent ochrony osób i mienia 1 stopnia- 8 osób ( w ramach Projektu Aktywni i Sprawni Niepełnosprawni z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 6.1.1.) Część czwarta:Znak sprawy: RZ.634.30.2012 Kurs: Opiekunka osób starszych- 6 osób ( w ramach Projektu Aktywni i Sprawni Niepełnosprawni z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 6.1.1.) 1.Cel kursu: przygotowanie i uzyskanie umiejętności niezbędnych do wykonywania ww. zawodów. Absolwenci szkolenia po zakończeniu kursu muszą posiadać umiejętności i wiadomości, które warunkują skuteczność i jakość wykonywania swoich zadań zawodowych. Wykonawca zapewni indywidualne podejście do uczestników szkolenia, ukierunkowane na osiągnięcie celu szkolenia. Podstawowy zakres przedmiotowy ww. szkoleń powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Program może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania wyżej wymienionych zawodów oraz zgodny z § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług pracy (Dz.U. z dnia 14 września 2010 r. Nr 177, poz. 1193 ze zmianami). 2. Szkoleniem ma zostać objętych 30 osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ełku. Liczba osób wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia może ulec zmianie, w tej sytuacji wynagrodzenie należne wykonawcy z tytułu realizacji zadania zostanie obliczone na podstawie liczby faktycznie przeszkolonych osób pomnożonych przez koszt szkolenia jednej osoby wskazanej w formularzu ofertowym. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę. 3.Ogólne warunki realizacji szkolenia dla każdej części zamówienia: -Miejsce realizacji szkolenia: Ełk -Pomieszczenia w których będą odbywać się zajęcia teoretyczne muszą być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Zajęcia muszą być prowadzone w sali dydaktycznej dostosowanej do prowadzenia grypy 10 osobowej (min. 30 m2), wyposażonej w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne i multimedialne. Nie mogą to być pomieszczenia znajdujące się na w kondygnacji podziemnej. -Praktyczna część szkolenia musi zostać zrealizowana w sposób rzeczywisty. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia zajęć praktycznych: - w części I: co najmniej 8 sprawnych kas fiskalnych i 10 sprawnych komputerów; - w części II: co najmniej 6 sprawnych kas fiskalnych i 6 sprawnych komputerów oraz co najmniej 2 sprawne wózki jezdniowe; - w części IV: co najmniej 1 ośrodek specjalistyczny zajmujący się całodobową opieką nad osobami dorosłymi i niepełnosprawnymi (tj. Dom Pomocy Społecznej, Ośrodki Pomocy Społecznej, Hospicja itp.) -Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny). -Zajęcia szkoleniowe należy przeprowadzić w sposób ciągły w układzie poniedziałek - piątek, -Liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. -Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą trwać do godziny 18. -Każdy uczestnik szkolenia otrzyma program szkolenia, harmonogram zajęć i materiały szkoleniowe - w tym jeden podręcznik (adekwatny do treści szkolenia), materiały biurowe tj: zeszyt /notatnik w twardych okładkach min. 30 kartkowy do prowadzenia notatek, długopis oraz teczkę do przechowywania materiałów szkoleniowych. Po zakończeniu szkolenia, za pokwitowaniem przejdą one na własność absolwentów szkolenia. -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w ostatnim dniu szkolenia ankiet oceniających szkolenie oraz przekazanie ich wraz z analizą Zamawiającemu. -Zamieszczenia informacji o szkoleniu w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej WWW.inwestycjawkadry.pl i aktualizowanie w tej bazie informacji o każdym szkoleniu. -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przerw kawowych podczas zajęć dla uczestników szkolenia w ilości : a) woda mineralna gazowana - 0,5 l dziennie na osobę b) woda mineralna niegazowana - 0,5 l dziennie na osobę c) ciasto lub ciastka - 10 dag dziennie na osobę d) kawa i herbata z cukrem i śmietanką - po 0,2 l dziennie na osobę e) owce świeże - 2 kg. dziennie ( np. jabłka, gruszki, winogrona lub cytrusy) oraz obiadu przy 8 godzinnym dniu szkolenia - menu musi składać się z: zupy, 1 ciepłego dania głównego (1 potrawa mięsna lub z ryby, ziemniaki pieczone lub gotowane), zestawu surówek oraz kompot dla każdego uczestnika szkolenia. -Dokumentacja dotycząca ukończenia szkolenia, (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Wydanie zaświadczenia zgodnie z § 18 ust.2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia.2012r.w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186). 2) Certyfikat z logo EFS, zawierający informacje zgodnie z § 75 ust.3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy,tj: - numer z rejestru; - imię i nazwisko oraz numer PESEL - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; - formę i nazwę szkolenia; - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskanie na jego podstawie kwalifikacje muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. 3) Po ukończonym kursie i pozytywnym egzaminie przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie kwalifikacyjne z wpisem dotyczącym rodzaju i klasy uprawnień (dotyczy części II zamówienia) Cena brutto za zrealizowanie szkolenia winna zostać obliczona na podstawie wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.elk.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach