Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie warsztatu/szkolenia, w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim w podziale na 4 części, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Lwowska 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 649 09 10 , fax. 16 649 09 10
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku
    ul. Lwowska 16 16
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 649 09 10, fax. 16 649 09 10
    REGON: 65094246300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie warsztatu/szkolenia, w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim w podziale na 4 części, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Kurs: bukieciarz - florysta z obsługą kas fiskalnych Część II - Kurs: Pielęgnacja kończyn górnych Część III - Kurs: pracownik ochrony niekwalifikowany Część IV - Kurs: magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym. 1. W ramach organizacji i przeprowadzenia kursów oraz warsztatów/szkoleń przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację, nadzór metodyczny i organizacyjny nad realizacją kursów i warsztatów/szkoleń. Wykonawca zapewni, że programy kursów i warsztatów/szkoleń i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Kursy i warsztaty/szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, terminie i zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń. 3. Kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności (egzaminem) oraz wydaniem stosownych zaświadczeń o ich ukończeniu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216), natomiast warsztaty/szkolenia mają zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu zajęć zgodnie z w/w Rozporządzeniem. 4. Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do soboty. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych: 8 godzin dziennie. 5. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, pomoce dydaktyczne i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników oraz wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursów. 6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP i P/POŻ. 7. Wykonawca zapewnia catering obejmujący: gorące drugie danie, kawę, herbatę, wodę mineralną, ciastka. 8. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW (podczas zajęć, w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej) na kwotę nie niższą niż 10.000zł na 1 uczestnika. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - do miejsca zajęć , wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru na każdym etapie realizacji zamówienia. 11. Wykonawca dokona wpisu kursach i warsztatach/szkoleniach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę certyfikat jakości z serii ISO 9000 lub innego równoważnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.przeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach