Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych (zawodowych: pokojowa, pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych, kurs obsługi kas fiskalnych, kurs obsługi klienta, kurs prawa jazdy kat. B) w ramach projektu Wsparcie na starcie- program aktywizacji podopiecznych MOPS Ostróda

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Olsztyńska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6462201 , fax. 089 6462201
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
    ul. Olsztyńska 2 2
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6462201, fax. 089 6462201
    REGON: 04453164000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych (zawodowych: pokojowa, pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych, kurs obsługi kas fiskalnych, kurs obsługi klienta, kurs prawa jazdy kat. B) w ramach projektu Wsparcie na starcie- program aktywizacji podopiecznych MOPS Ostróda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie: Część 1. Szkolenia zawodowego- pokojowa; Część 2. Szkolenia zawodowego- pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych; Część 3. Kursu obsługi kas fiskalnych; Część 4. Kursu obsługi klienta; Część 5. Kursu prawo jazdy kat. B; zgodnie z § 19 siwz. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zapewnić: 1) dotyczy części 1-4: a) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia, b) pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, c) zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz miejsce wyposażone w urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego, d) bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, e) nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, f) odpowiednie warunki socjalne i sanitarne oraz bhp i ppoż dla sal i miejsc, w których będą prowadzone zajęcia i będą odbywały się praktyki. 2) dotyczy części 5: a) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia, b) odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, c) zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz maszyny i urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego, d) bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, e) nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest: 1) dotyczy część 1-4: a) zabezpieczyć niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych materiały, narzędzia, urządzenia, maszyny, 10 kas fiskalnych (dotyczy tylko części 3), itp., b) w trakcie zajęć zapewnić uczestnikom szkolenia poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów oraz dwudaniowy obiad, c) wyposażyć uczestników szkolenia w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych, d) wyposażyć uczestników szkolenia w materiały biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania, e) prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia, f) prowadzić dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki, g) prowadzić dokumentację przebiegu kursu / szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników otrzymania materiałów biurowych, dydaktycznych, posiłków, zaświadczeń, certyfikatów, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp., h) ubezpieczyć kursantów od NW na czas trwania szkolenia, i) wydać absolwentom zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 186) i suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz certyfikat udziału w szkoleniu finansowanym ze środków Unii Europejskiej (dotyczy części 1 i 2). j) wydać absolwentom zaświadczenia o ukończeniu kursu i suplement zawierający następujące informacje: okres trwania kursu, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej (dotyczy części 3 i 4). k) przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. l) realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu, osoby prowadzącej warsztat, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których osoba prowadząca warsztat jest zaangażowana przez okres obowiązywania umowy. m) program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz. 1860, z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz. 1860, z późn. zm.). 2) dotyczy części 5: a) wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, podręczniki, które uczestnicy muszą otrzymać na, własność. b) prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu, c) prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki, d) prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp., e) absolwentom, którzy ukończyli kurs wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z ustawą o ruchu drogowym i certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej, f) przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, g) odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: dzienników zajęć, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi. 4. Zamawiający nie dopuszcza się do udziału szkoleniu/kursie innych osób niż skierowane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie salę do prowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali udostępnionej przez Zamawiającego (dotyczy części 1-4). 6. Szkolenie musi odbywać się w godzinach od 7.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku, i nie może przekraczać 8 godzin zegarowych dziennie. Do wymiaru godzinowego kursu / szkolenia nie wlicza się czasu przerw i egzaminów. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Godzina zegarowa = 60 minut. (dotyczy części 1-4). Uwaga: Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną wybraną bądź kilka części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.ostroda.pl; www.aktywnaintegracja-mopsostróda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach