Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń,kursów w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487009 , fax. 016 6487009
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487009, fax. 016 6487009
    REGON: 65090328500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń,kursów w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń,kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Przeworski w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące części: CZĘŚĆ I - Kurs barmański CZĘŚĆ II - Kurs kelnerski CZĘŚĆ III - Kurs organizator przyjęć okolicznościowych- catering CZĘŚĆ IV - Kurs obsługi kas fiskalnych CZĘŚĆ V - Szkolenie z technologii CISCO CZĘŚĆ VI - Kurs operatora kombajnów zbożowych CZĘŚĆ VII - Szkolenie obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC CZĘŚĆ VIII - Szkolenie z obsługi programu AutoCAD CZĘŚĆ IX - Kurs spawania metodą MAG CZĘŚĆ X - Kurs carvingu CZĘŚĆ XI- Kurs prawa jazdy kat.B II. Kursy są kierowane do uczniów techników klas od I do IV oraz zasadniczych szkół zawodowych klas od I do III z następujących szkół: -Zespół Szkół w Kańczudze ul. Marii Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga - Część I, III i X, zamówienia; -Zespół Szkół Rolniczych w Zarzeczu ul. Im. Wincentego Witosa, 37-205 Zarzecze 1 - Część I, II, IV, VI i XI zamówienia. -Zespół Szkół Zawodowych w Przeworsku ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk - Część V, VII, VIII, IX, i XI zamówienia III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich CZĘŚCI zamówienia. 1.Wykonawca powinien zadbać aby uczestnicy mieli świadomość, że uczestniczą w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Informacje o źródle finansowania projektu oraz logotypy Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powinny zostać umieszczone: -w miejscach przeprowadzania zajęć, -na dokumentacji szkoleniowej, -na materiałach szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, -w harmonogramie zajęć, -na zaświadczeniach ukończenia kursu/szkoleń lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wystawianych przez Wykonawcę. 2.Kursy,szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby uczniów we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych przy czym poprzez 1 godzinę trwania kursu,szkolenia Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną - po 45 minut . 3.W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia kursów/szkoleń jest zobowiązany do: 3.1opracowania harmonogramu zajęć w ramach kursów,szkoleń w uzgodnieniu ze szkolnym asystentem koordynatora projektu. Dostarczenia opracowanego harmonogramu zajęć najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do zajęć szkolnych uczestników projektu, wymaga zatwierdzenia przez szkolnego asystenta koordynatora projektu. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez szkolnego asystenta koordynatora projektu. 3.2ustalania wszelkich zmian harmonogramu zajęć ze szkolnym asystentem koordynatorem projektu. 3.3przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy informowania o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, 3.4opracowania programów kursów,szkoleń dostosowanych do wymagań określonych przez Zamawiającego. Program przedstawiony Zamawiającemu powinien zawierać w szczególności: (dotyczy Części I -X). o nazwę i zakres szkolenia,kursu o czas trwania i sposób organizacji szkolenia,kursu o wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,kursu o cele szkolenia,kursu o plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, o sposób sprawdzania efektów szkolenia,kursu 3.5 realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem kursów,szkoleń. 3.6 zapewnia warunków zgodnych z przepisami BHP i PPOŻ 3.7 przeprowadzenia egzaminu 3.8 bieżącego informowania szkolnego asystenta koordynatora o każdej nieobecności uczestnika na kursie,szkoleniu 3.9 zawiadomienia szkolnego asystenta koordynatora na trzy dni wcześniej o terminie i godzinie egzaminu, 3.10 zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich wystąpienia. 3.11 prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: - program kursu/szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin zajęć, tematy zajęć, - imienną listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu,szkolenia w każdym dniu zajęć, - protokołu z egzaminu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - potwierdzenia odbioru materiałów, - potwierdzenia odbioru posiłków - jeżeli dotyczy danej Części zamówienia - potwierdzenia odbioru zwrotu kosztów dojazdu - jeżeli dotyczy danej Części zamówienia . 3.12 utrzymania udostępnionych bezpłatnie pomieszczeń w należytej czystości, zastanym stanie technicznym i wyposażeniu. 3.13 przekazania po zakończeniu każdego z kursów,szkoleń szkolnemu asystentowi koordynatora protokół odbioru zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń oraz ww. dokumentacje z przebiegu kursu,szkolenia o których mowa w pkt. 3.11, 3.14 przeprowadzenia po zakończeniu każdego kursu,szkolenia anonimowych ankiet ogólnych oceniających kurs oraz osoby prowadzące kurs. 4.Kursy,szkolenia winny zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabytą przez uczestników wiedzą oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty opatrzone flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki oraz logiem WUP Rzeszów wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów, zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami) 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia/kursu imienny wykaz osób objętych szkoleniem/kursem. 6. Zamawiający skompletuje grupy kursu i udostępni nieodpłatnie pomieszczenia służące do przeprowadzenia szkolenia/kursu (obiekty będące w zasobach jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miasta Kańczuga, Przeworsk i miejscowości Zarzecze - nie dotyczy Części IX zamówienia) 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia na zajęciach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach