Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 46565 72 , fax. 13 46 565 53
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku
    ul. Kościuszki 23 23
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 46565 72, fax. 13 46 565 53
    REGON: 00401073900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu: Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. II. Zamówienie realizowane będzie w ośmiu zadaniach w formie szkoleń zawodowych i specjalistycznych w następujących zakresach tematycznych: Zadanie nr 1 - Kurs: Monter instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego -ogrzewania, gazowych oraz kolektorów słonecznych - dla 6 mężczyzn w wymiarze min. 210 h/osobę,(teoria: min. 50h, praktyka min. 160 h) Zadanie nr 2 - Kurs: bukieciarstwo (II stopień) dla 3 kobiet w wymiarze min. 100 h zajęć dydaktycznych /osobę, w tym min. 75 godz. zajęć praktycznych. Program szkolenia powinien obejmować następujące jednostki modułowe: -podstawowe zasady kompozycji, stopniowanie, grupowanie i rozkład materiału, -nauka o barwach, - rośliny cięte żywe. Zasady pielęgnacji po ścięciu -Teoria bukietu Ćwiczenia w układaniu bukietów spiralanych i na manszetach. Florystyka okolicznościowa -Narzędzia, naczynia i środki pomocnicze Artykuły dekoracyjne i pomocnicze -Technika tworzenia układów kompozycyjnych z roślin żywych -Florystyka funeralna. Zasady kompozycji żałobnych teoria wieńca -Zasady kompozycji w naczyniu, materiały pomocnicze. Tworzenie kompozycji w gąbce, rożku, doniczkach -Asortyment narzędzi florystycznych. Florystyka ślubna. Tworzenie bukietów i kompozycji ślubnych. -Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie florystyk. Zadanie nr 3 - Kurs prawo jazdy kat. D z egzaminem oraz kwalifikacją wstępną przyśpieszoną z egzaminem i badaniami lekarskimi dla 1 osoby posiadającej prawo jazdy kat. A, B, C, BE, CE). Ilość godzin szkolenia i program, ilość godzin wstępnej kwalifikacji przyśpieszonej (jednej osoby) zgodnie z obowiązującymi przepisami Kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z: - ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2005r., nr 108, poz. 908 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834), - ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy, egzaminowania kandydatów na instruktorów techniki jazdy, postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2008 r. Nr 77, poz. 458), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%. IV. Szkolenia winny być przeprowadzone w roku 2011, w okresie do dnia 23.12.2011 r. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć RAMOWY HARMONOGRAM ZAJĘĆ W RAMACH SZKOLENIA oraz karty szkolenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . Szczegółową listę uczestników ustali zamawiający na siedem dni przed wykonaniem szkolenia. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony w trakcie realizacji projektu . V. Miejsce realizacji szkolenia: zapewni wykonawca - na terenie miasta Sanoka VI. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych, koniecznego sprzętu szkoleniowego na czas trwania szkolenia oraz dla każdego z uczestników materiałów niezbędnych do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis opatrzony w logo zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w podpunkcie h). b) zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bhp (odzieży ochronnej wg wymagań bhp) c) wystawienia uczestnikom szkolenia zaświadczeń/certyfikatów potwierdzającego uczestnictwo w szkoleniach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego d) prowadzenia list obecności uczestników szkolenia i rejestru wydanych zaświadczeń e) zapewnienia odpowiedniej kadry f) przestrzegania wymogu, by wszystkie wystawiane dokumenty tzn. certyfikaty, zaświadczenia, materiały szkoleniowe itp. zostały przygotowane z uwzględnieniem logo POKL g) przekazania Zamawiającemu wzorów list obecności oraz zaświadczeń/certyfikatów do zatwierdzenia Zamawiającemu co najmniej na cztery dni przed rozpoczęciem szkolenia. h) oznakowania w sposób widoczny sal, w których odbywać będą się szkolenia, w informacje iż odbywa się szkolenie zawodowe w ramach projektu systemowego pt. Czas na aktywność w gminie Sanok w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. i) zapewnienia cateringu na który składa się: obiad dwudaniowy, kawa, herbata, napoje, ciastka, owoce, zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie, ubezpieczenia uczestników, j) w przypadku kursu prawa jazdy zorganizowania i przeprowadzenia uczestnikowi szkolenia egzaminu wewnętrznego oraz egzaminu państwowego w pierwszym podejściu, opłacenia w przypadku konieczności niezbędnych badań lekarskich wynikających z przepisów prawa k) zgłaszania Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 1 dnia od zaistnienia zdarzenia: - wszelkich nieobecności uczestników na szkoleniu/egzaminie, - przypadków rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu/egzaminu w trakcie jego trwania, - wszelkich innych zmian dotyczących szkolenia/egzaminu np.: nie rozpoczęcia szkolenia/egzaminu, przerw w szkoleniu/egzaminie. l) podpisania umowy w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach