Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Dekutowskiego 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226097 , fax. 015 8230738
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Dekutowskiego 8 8
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226097, fax. 015 8230738
    REGON: 00621462400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg w zakresie: - Trening ekonomiczny i prowadzenia gospodarstwa domowego dla 36 uczestników w wymiarze 2 grupy po 80 godzin każda; - Indywidualna terapia psychospołeczna dla 36 uczestników w wymiarze 20 godzin na osobę; - Szkoła Rodzica dla 25 uczestników w wymiarze 2 grupy po 80 godzin każda - Trening motywacyjny dla 11 uczestników w wymiarze 80 godzin; - Wsparcie działań na rzecz aktywizacji społecznej i zdrowotnej 15 osób niepełnosprawnych poprzez terapię psychospołeczną realizowaną w postaci: - zajęć z choreoterapii w wymiarze 24 godzin (zajęcia mają się odbywać 1 raz w tygodniu przez 2 godziny) - zajęć teatralnych z elementami psychodramy w wymiarze 26 godzin (zajęcia mają się odbywać 1 raz w tygodniu przez 2 godziny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze porównywalnym do zakresu zadania będącego przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - wykonawca winien dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia (licencje) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte na formularzu ofertowym 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia (licencje) Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze porównywalnym do zakresu zadania będącego przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca dysponuje odpowiednio przygotowanymi pomieszczeniami oraz wyposażeniem zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia. Do ofert należy załączyć opis proponowanych warunków lokalowych oraz ich wyposażenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach