Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w dziedzinie doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego .Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol.realizowanego w 2012 roku przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 23-235 Annopol, ul. Leśna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 86 13 404 , fax. 15 86 13 404
  • Data zamieszczenia: 2012-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Leśna 1 1
    23-235 Annopol, woj. lubelskie
    tel. 15 86 13 404, fax. 15 86 13 404
    REGON: 86410336290000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsannopol.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w dziedzinie doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego .Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol.realizowanego w 2012 roku przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkoleń I.Doradztwo zawodowe (55 osób- 4 grupy po ok. 15 osób, każda grupa po 16 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ II.Trening kompetencji i umiejętności społecznych (55 osób- 4 grupy po ok. 15 osób, każda grupa po 16 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SIWZ III.Spawanie metodą MAG-135 i TIG-141 (5 osób -(1 grupa), 198 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1b do SIWZ IV.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie (3 osoby - 1 grupa - 70 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1c do SIWZ V.Obsługa wózków jezdniowych (2 osoby - 67 godz. szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1d do SIWZ VI.Obsługa komputera, kas fiskalnych i programu Subiekt GT (11 osób - 1 grupa - 70 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1e do SIWZ VII.Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych (9 osób - 1 - grupa - 60 godz. zegarowych szkolenia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1f do SIWZ w ramach projektu .Przyszłość to już jutro - promocja aktywnej integracji społecznej i zawodowej w Gminie Annopol. współfinansowanego przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1.Zorganizowanie serwisu kawowego oraz obiadu w każdym dniu trwania szkolenia 2.Dowóz uczestników szkolenia z miejsca zamieszkania uczestnika do miejsca szkolenia oraz powrót z miejsca organizacji szkolenia do miejsca zamieszkania uczestnika, bądź zwrot kosztów dojazdu uczestnika z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót uczestnika z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania 3.Ubezpieczenie uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach oraz w drodze do i z miejsca kursu. 4.Przeprowadzenie badania lekarskiego niezbędne do rozpoczęcia szkolenia. 5.Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ppoż. Sale wykładowe powinny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu). 6.Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu/odbyciu szkolenia - po jego ukończeniu, egzamin wewnętrzny, a po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu - wydanie zaświadczenia bądź certyfikatu w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji w danym zakresie (w obrębie danego zawodu). W koszt kursu należy wliczyć opłatę za egzamin. 7.Dokumentacja szkoleniowa, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa- powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/ops-annopol/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach