Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Uczestników realizowanego przez Zamawiającego zadania: Aktywna integracja w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Kuryłówka

Gmina Kuryłówka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-303 Kuryłówka, Kuryłówka 527
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2438010 , fax. 17 2426994
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kuryłówka
    Kuryłówka 527 527
    37-303 Kuryłówka, woj. podkarpackie
    tel. 17 2438010, fax. 17 2426994
    REGON: 69058172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Uczestników realizowanego przez Zamawiającego zadania: Aktywna integracja w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Kuryłówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla grupy 23 osób w tym 22 kobiety i 1 mężczyzna w ramach zadania: Aktywna integracja w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Kuryłówka. 1.2. Warunki wspólne dla całości zamówienia. 1.2.1. Kursy zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionym z Zamawiającym na bazie przedstawionego i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu, przy czym ostatni kurs musi zakończyć się do dnia 31 maja 2015 roku. 1.2.2. Kurs należy zorganizować i przeprowadzić w części teoretycznej i praktycznej, we wskazanej ilości godzin, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 ). 1.2.3. zapewnienia w trakcie wszystkich spotkań , szkoleń , warsztatów grupowych, dotyczy również wszystkich szkoleń zawodowych, ciepłego posiłku tj. drugie danie ( mięso , ziemniaki lub frytki , zestaw surówek ) oraz suchego poczęstunku ( ciastka, kawa , herbata, cukier, mleko, śmietanka do kawy, woda mineralna, sok), w określonych przypadkach zapewnienie noclegu B.O. w hotelu. 1.2.4. zapewnienia fachowej kadry prowadzącej szkolenia, spotkania, warsztaty oraz stałej opieki metodycznej 1.2.5. zapewnienie sali wykładowej (jeśli nie zapewnia jej Zamawiający) wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi dla przeprowadzenia szkolenia, odpowiednimi warunkami sanitarnymi i BHP 1.2.6. przygotowania i druku materiałów dydaktycznych oraz zabezpieczenia materiałów szkoleniowych (długopisy, notatniki, zestawy ćwiczeń z instrukcjami , niezbędne materiały do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń, kursów zawodowych) 1.2.7. ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków związanych z uczestnictwem w szkoleniach grupowych i indywidualnych oraz w drodze do i z miejsca szkolenia 1.2.8. przygotowania i druku świadectw ukończenia szkolenia (zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających odbycie spotkań, szkoleń na druku MEN),z naniesionymi odpowiednio logotypami. Nabyte kwalifikacje rodzaj uprawnień typ dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, Zaświadczenie o ukończeniu kursu i Zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz.216) 1.2.9. dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych 1.2.10. prowadzenia dzienników spotkań , szkoleń , warsztatów 1.2.11. zapewnienia oznakowania obowiązującymi logotypami POKL wszystkich materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz pomieszczeń w których będą odbywać się szkolenia 1.2.12. Czas trwania szkoleń - 1 godzina dydaktyczna - 45 minut zegarowych. Do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. 1.2.13. Jeżeli nie jest możliwe przeprowadzenie szkolenia w miejscu siedziby Zamawiającego, Wykonawca zapewni dojazd uczestników szkolenia do jego miejsca lub za zgodą Zamawiającego pokryje koszty dojazdów. 1.2.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć uczestników w ramach grup szkoleniowych. 1.2.15. W przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o odwołaniu najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności. 1.2.16. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją kursu. 1.3. Warunki i opisy dla poszczególnych szkoleń podano w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurylowka.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach