Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń

Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
  • Data zamieszczenia: 2010-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
    Pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 878 52 65
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie: Dla części nr 1: Warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców Organizacja i przeprowadzenie cyklu warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców na temat zasad przygotowywania biznes planu. Warsztaty szkoleniowe skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców (do 20% uczestników warsztatu będą mogły stanowić osoby nie prowadzące działalności gospodarczej). Liczba uczestników jednego warsztatu nie może być mniejsza niż 20 oraz nie większa niż 30 osób w jednej grupie. Planuje się organizację warsztatów o następującej tematyce, w następującej liczbie: 4 warsztaty szkoleniowe 3-dniowe: Biznes plan. Aspekty praktyczne - na jeden dzień szkoleniowy przypadają 3 godziny zegarowe zajęć, dodatkowo 0,5 godziny przeznaczone jest na przerwy. - liczba godzin 3-dniowego warsztatu wynosi zatem 9 godzin zegarowych zajęć oraz 1,5 godzin zegarowych przeznaczonych jest na przerwy, tj. łącznie czas trwania całego szkolenia wynosi 10,5 godzin zegarowych, - za rekrutację szkoleń odpowiada Wykonawca przy współpracy z Zamawiającym, - preferowane są popołudniowe godziny zajęć w dni robocze (tj. od godziny 16:00 do 20:00), - zagadnienia, które muszą zostać uwzględnione w programie warsztatów: Co to jest biznes plan. Korzyści płynące z prawidłowo przygotowanego biznes planu Struktura biznes planu - krok po kroku - realizacja i walidacja podejmowanych działań Działania marketingowe jako element biznes planu Plan działania - organizacja firmy Aspekty finansowe biznes planu biznes plan a finansowanie przedsięwzięcia ocena ryzyka budowa sprawozdań finansowych (bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych), wskaźniki operacyjne i finansowe, ocena opłacalności przedsięwzięcia statyczne i dynamiczne metody oceny projektów (PB, DPB, ARR, NPV, IRR) Jak czytać wyniki firmy - analiza wskaźników ekonomicznych Praktyczne problemy związane z opracowaniem biznes planu - case study Jak korzystać z biznes planu. Biznes plan jako narzędzie kontroli. Biznes plan jako podstawa podejmowania decyzji inwestycyjnej. Jak sprzedać biznes plan inwestorom - kluczowe kryteria oceny. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 5A do SIWZ) oraz załącznik nr 1 do umowy Dla części nr 2: Warsztatów szkoleniowych dla promotorów przedsiębiorczości akademickiej Organizacja i przeprowadzenie 2 szkoleń (w ramach części nr 2) o charakterze warsztatowym dla promotorów przedsiębiorczości akademickiej z zakresu komercjalizacji technologii i innowacyjnych rozwiązań oraz kreatywności w działalności biznesowej. Odbiorcami szkoleń warsztatowych będą promotorzy przedsiębiorczości akademickiej tzn. osoby realizujące działania w ramach Programu Wpierania Projektów Innowacyjnych realizowanego przez Urząd Miasta Poznania, którego celem jest promocja ośrodków naukowo-badawczych regionu, jako miejsca tworzenia usług i rozwiązań adresowanych do przedsiębiorców. W każdym ze szkoleń będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 osób. Planuje się organizację 2 szkoleń warsztatowych o następującej tematyce: 1 warsztat szkoleniowy pn: Komercjalizacja technologii i innowacyjnych rozwiązań na jeden dzień szkoleniowy przypada 5 godzin zegarowych zajęć oraz dodatkowo 0,5 godziny przeznaczone jest na przerwy. Czas łączny jednego szkolenia wynosi zatem 5,5 godzin zegarowych, preferowane czas zajęć w przedziale od godziny 8.00 do godziny 16.00 w dni robocze, Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie analizy oczekiwań uczestników warsztatu w zakresie szczegółowych zagadnień danego warsztatu szkoleniowego, cześć teoretyczna warsztatów nie może przekraczać 60% czasu trwania całego warsztatu, rekrutacja do warsztatów będzie należała wyłącznie do Zamawiającego, wykonawca odpowiedzialny jest za wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w warsztacie dla wszystkich uczestników, zagadnienia, które muszą zostać uwzględnione w programie warsztatu: Znaczenie strategii komercjalizacji w kontekście strategii biznesowych Wycena technologii, patentu, umów licencyjnych Zagadnienia wyceny wartości niematerialnych i prawnych Metody wyceny technologii wraz z praktycznymi przykładami Zasady doboru metody wyceny Narzędzia marketingowe w procesie komercjalizacji nowych technologii Znaczenie wyceny w procesie komercjalizacji Rola inwestorów jako jednego z czynników warunkujących sukces nowego przedsięwzięcia Ocena rynkowego potencjału innowacyjnych przedsięwzięć 1 warsztat szkoleniowy pn: Kreatywność w biznesie na jeden dzień szkoleniowy przypada 5 godzin zegarowych zajęć oraz dodatkowo 0,5 godziny przeznaczone jest na przerwy. Czas łączny jednego szkolenia wynosi zatem 5,5 godzin zegarowych preferowany czas zajęć w przedziale od godziny 8.00 do godziny 16.00 w dni robocze Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie analizy oczekiwań uczestników warsztatu w zakresie szczegółowych zagadnień danego warsztatu szkoleniowego cześć teoretyczna warsztatów nie może przekraczać 30% czasu trwania całego warsztatu rekrutacja do warsztatów będzie należała wyłącznie do Zamawiającego wykonawca odpowiedzialny jest za wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w warsztacie dla wszystkich uczestników zagadnienia, które muszą zostać uwzględnione w programie warsztatu: Na czym polega twórcze myślenie - cechy osób twórczych Model procesu twórczego Stwarzanie warunków do twórczego myślenia - Budowanie klimatu i motywacji do pracy kreatywnej Komunikacja jako element budowania kreatywnego klimatu Metody twórczego rozwiązywania problemów Techniki pracy kreatywnej (Burza mózgów, Lista Osborna, Mind-Mapping, Metoda Sześciu Kapeluszy de Bono, Tabela morfologiczna) Kreatywność w pracy grupowej Stereotypowe myślenie jako bariera ograniczająca zdolności poznawcze - środki zaradcze Bariery blokujące kreatywność indywidualną i organizacyjną (m.in. wpływ stresu na kreatywność) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 5B do SIWZ) oraz załącznik nr 1 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach