Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 38-600 Lesko, ul. Parkowa 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 469 83 13 , fax. 13 469 66 52
- Data zamieszczenia: 2013-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Parkowa 1 1
38-600 Lesko, woj. podkarpackie
tel. 13 469 83 13, fax. 13 469 66 52
REGON: 00401069100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 PO KL Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla łącznie 10 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko w 2013 r. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja integracji społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: 1. Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie nabycia umiejętności społeczno-zawodowych z elementami małej przedsiębiorczości i IPD - 1 grupa 10-osobowa; 2.Terapia psychospołeczna: Trening kompetencji życiowych i rodzinnych - 1 grupa 10-osobowa; 3. Program dla osób samotnie wychowujących dzieci - 1 grupa 4-osobowa; 4. Program socjoterapeutyczny dla kobiet - 1 grupa 10-osobowa; 5. Trening komunikacyjny dla rodziców - 1 grupa 10-osobowa; 6. Trening psychoedukacyjno-komunikacyjny dla kobiet i mężczyzn (par, małżeństw) - 1 grupa nie więcej niż 12-osobowa; 7. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla kobiet - 1 grupa 10-osobowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1a - 1g do SIWZ. Wymagania ogólne w zakresie merytoryczno-organizacyjnym: -przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym i przedłożonym harmonogramem osobnym dla każdego elementu zamówienia; -zorganizowanie zajęć w pomieszczeniach spełniających określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna na wysokim poziomie - sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie - co najmniej **/***), zapewnienia wszystkim uczestnikom zajęć każdego dnia zajęć serwisu kawowo-obiadowego obejmującego - kawę (różnorodną- z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), soki owocowe (minimum 2 rodzaje), ciastka deserowe, paluszki/krakersy, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę oraz minimum II danie obiadowe z deserem. Posiłki nie mogą być podawane w sali, w której będą odbywały się zajęcia; -zapewnienia odpowiedniego wyposażenia sal, w których będą odbywały się zajęcia w np. flipchart lub tablica klasyczna/magnetyczna, sprzęt audiowizualny; -realizacji zajęć od poniedziałku do piątku bądź/i w cyklu weekendowym, które obejmować będą nie więcej niż 9 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami; -zapewnienia uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów dydaktycznych (opracowań własnych związanych z tematyką realizowanych zajęć) oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymaganych przez podmioty kontrolujące), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestników zajęć; -prowadzenia zajęć metodą warsztatową, opartą na aktywności uczestników warsztatu. Praca na własnym doświadczeniu, poprzez symulacje sytuacji i ćwiczenia aktywizujące autorefleksję i autoanalizę. Istotną częścią powinny być również mini wykłady, wprowadzające uczestników w tematykę warsztatu, oraz w dyskusje; -prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin oraz tematy i zakres prowadzonych spotkań, prowadzenia rejestru skorzystania z zimnego oraz gorącego poczęstunku, rejestru wydanych materiałów dydaktycznych, jakie na własność otrzyma uczestnik zajęć oraz rejestru zaświadczeń potwierdzających ich ukończenie; -informowania Zamawiającego na bieżąco drogą pisemną, faksem lub elektronicznie o nieobecności uczestników na zajęciach, rezygnacji z uczestnictwa w programie/warsztacie oraz innych istotnych dla zajęć zdarzeniach, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za realizację zajęć wobec tych osób. Zgłoszenia o nieobecności powinny być dokonywane do Koordynatora Projektu; -zapewnienia w trakcie zajęć warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca prowadzenia zajęć - dla każdego programu/warsztatów, od pierwszego do ostatniego dnia; -przeprowadzenia i przekazania Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych dotyczących przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lesko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłóbku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-07-21 - KURS DLA FIZJOTERAPEUTÓW: NOWE METODY REHABILITACJI - RÓWNOWAGA-TESTY I TERAPIA
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja cyklicznych szkoleń grupowych dla bezrobotnych w zakresie ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-06 - Usługa szkoleniowa w zakresie Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
Dodano: 2016-06-10 - Obsługa księgowo-rachunkowych programów komputerowych
Dodano: 2016-05-31 - Kelner - barman z podstawami języka angielskiego
Dodano: 2016-04-26 - Usługa szkoleniowa nt. Kwalifikowalność wydatków w projektach EFS w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Rozliczania projektów w perspektywie finansowej 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa szkoleniowa nt. Pomoc publiczna w projektach EFS w świetle zmian w przepisach
Dodano: 2016-03-30 - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym i czołowymi met. TIG
Dodano: 2016-03-18