Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
    REGON: 53141266800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla 89 uczestników Programu aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, pn.: MOJA PRACA - MOJA PRZYSZŁOŚĆ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w częściach: CZĘŚĆ I Kurs-szkolenie: Prawo jazdy kat. B dla 14 osób CZĘŚĆ II Kurs-szkolenie: Prawo jazdy kat. D dla 2 osób (osoby posiadają kat. B i C). CZĘŚĆ III Kurs-szkolenie: Prawo jazdy kat. C+E dla 1 osoby (osoba posiada kat. B i C). CZĘŚĆ IV. Kurs-szkolenie: Pracownik ochrony osób i mienia - licencja I stopnia dla 5 osób CZĘŚĆ V. Kurs-szkolenie: Kucharz (pomocnik kucharza) dla 3 osób. CZĘŚĆ VI. Kurs-szkolenie: Sprzedawca oraz obsługa kas fiskalnych i terminala płatniczego dla 9 osób. CZĘŚĆ VII. Kurs-szkolenie: Magazynier oraz obsługa kas fiskalnych, terminala płatniczego i obsługi wózków widłowych dla 10 osób. CZĘŚĆ VIII. Kurs-szkolenie: Opiekun osób zależnych (starszych, niepełnosprawnych oraz dzieci) z elementami języka niemieckiego dla 13 osób. CZĘŚĆ IX. Kurs-szkolenie: Operator wózków jezdniowych dla 5 osób. CZĘŚĆ X. Kurs-szkolenie: Operator koparko - ładowarki dla 6 osób. CZĘŚĆ XI. Kurs-szkolenie: Betoniarz - zbrojarz dla 2 osób. CZĘŚĆ XII. Kurs-szkolenie: Księgowość komputerowa z modułem kadry - płace dla 7 osób. CZĘŚĆ XIII. Kurs-szkolenie: Grafik komputerowy dla 5 osób. CZĘŚĆ XIV. Kurs-szkolenie: Bukieciarz - florysta dla 2 osób. CZĘŚĆ XV. Kurs-szkolenie: Fryzjer dla 3 osób. CZĘŚĆ XVI. Kurs-szkolenie: Wizażysta oraz stylizacja paznokci dla 2 osób. Z uwagi na możliwość rezygnacji uczestnika projektu lub zmiany kursu-szkolenia zawodowego, Zamawiający w każdym zadaniu, zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników. Lista uczestników każdego kursu-szkolenia będzie przekazana Wykonawcy na 5 dni przed terminem jego rozpoczęcia. Wszystkie kursy-szkolenia odbędą się na terenie miasta Opola lub jego okolicy - możliwy dojazd do 10 km od granic miasta Opola. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w ramach każdego kursu-szkolenia winny odbywać się w dniach roboczych ( sporadycznie - w soboty), przez 4 - 8 godzin dziennie, w godzinach: od 8,00 do 18,00, (sporadycznie - do godz. 20,00). II. Przy organizacji i realizacji kursów i szkoleń wszystkich części zamówienia Wykonawca usług obowiązany będzie do: 1. Zapewnienia odpowiednio wyposażonych sal wykładowych oraz pomieszczeń i terenu do praktycznej nauki zawodu (w tym: maszyny, narzędzia, materiały, itp.). 2. Zapewnienia dojazdu na kurs-szkolenie, o ile będzie się on odbywał poza granicami miasta Opola. 3. Zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 4. Ubezpieczenia osób biorących udział w kursach-szkoleniach od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem-szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia- kursu i z powrotem, 5. Przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich, psychotechnicznych kwalifikujących do odbycia kursu-szkolenia oraz wykonywania zawodu, a także wystawienie książeczek zdrowia do celów sanitarnych na koszt własny, który należy uwzględnić jako składnik ceny oferowanej przez jednostkę szkolącą za wykonanie zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń lekarskich. 6. Zapewnienia osób bezpośrednio uczestniczących w realizacji zamówienia (nauczycieli, wykładowców) z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym do tematyki kursów- szkoleń. 7. Zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu-szkolenia cateringu w postaci: - śniadania lub kolacji: kanapka - bułka podłużna lub tradycyjna z serem lub wędliną, pastą z dodatkiem warzyw, herbata ( urozmaicone), - serwisu kawowego podczas przerwy w zajęciach: kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna, kruche ciasteczka, wafelki, cukierki, itp. - ciepłego posiłku: drugie danie - ziemniaki (lub ryż, makaron, kluski, itp.), mięso lub ryby, surówka, sosy - w pojemnikach jednorazowych ( urozmaicone ). 8. Opracowania szczegółowych programów i harmonogramów kursów -szkoleń. Szczegółowe programy i harmonogramy zajęć dla każdego kursu zostaną opracowane przez Wykonawcę i przedstawione Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni przed terminem rozpoczęcia każdego kursu- szkolenia. 9. Przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu-szkolenia materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych (podręczniki, skrypty, itp.) oraz zapewnienia wymaganej odzieży ochronnej i roboczej. 10. Prowadzenia dokumentacji: listy obecności uczestników na zajęciach, dziennika zajęć i przekazania ich Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia. 11. Bieżącego informowania Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności na zajęciach w ramach kursu-szkolenia, nie zgłoszeniu się na zajęcia lub rezygnacji uczestnika z kursu-szkolenia w trakcie jego trwania. 12. Przeprowadzenia kursów-szkoleń zgodnie z Krajowymi Standardami Kwalifikacji Zawodowych. 13. Realizacji przedmiotu umowy z należytą starannością oraz czuwania nad prawidłową realizacją umowy. 14. Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 15. Wydania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu-szkolenia w języku polskim oraz j. angielskim lub niemieckim (do wyboru przez uczestnika), i przekazania Zamawiającemu ich kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę. 16. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń. 17. Zarejestrowania kursów-szkoleń w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl, www.baza.pokl.opole.pl i aktualizacji informacji o każdym szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 18. Promocji usługi w ramach projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu pn. MOJA PRACA - MOJA PRZYSZŁOŚĆ. Promocja obejmować będzie min.: umieszczanie obowiązujących logotypów na zaświadczeniach o ukończeniu warsztatów oraz innych dokumentach, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ( wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl) łącznie z podpisem: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także oznaczanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia poprzez umieszczenie informacji o współfinasowaniu w sali wykładowej w miejscu widocznym dla uczestników kursów-szkoleń lub przed wejściem do sali. 19. Przeprowadzenia ankiet oceny kursów-szkoleń i wykładowców oraz efektywności kursów- szkoleń. 20. Dostarczenie pisemnego sprawozdania z przeprowadzonych kursów-szkoleń zawierającego informację o obecnościach na zajęciach, rezygnacji z zajęć i uzyskanych kwalifikacjach przez wszystkich uczestników kursu-szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach