Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego, warsztatów/szkoleń, kursów w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Krakowska 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 649 09 10 , fax. 16 649 09 10
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Krakowska 11 11
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 649 09 10, fax. 16 649 09 10
    REGON: 65094246300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego, warsztatów/szkoleń, kursów w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego, warsztatów/szkoleń, kursów w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie prowadzone w podziale na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich IV CZĘŚCI zamówienia. 1. W ramach organizacji i przeprowadzenia warsztatów/szkoleń oraz kursów, przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację. Wykonawca zapewni, że programy szkoleń i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Tematyka indywidualnego doradztwa zawodowego została szczegółowo określona przy opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni nadzór metodyczny i organizacyjny nad realizacją indywidualnego doradztwa zawodowego, warsztatów/szkoleń oraz kursów. 2. Indywidualne doradztwo zawodowe, warsztaty/szkolenia i kursy Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie. Warsztaty/szkolenia i kursy Wykonawca zrealizuje zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń. 3. Kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownych zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216), natomiast indywidualne doradztwo zawodowe i warsztaty/szkolenia mają zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu zajęć zgodnie z w/w Rozporządzeniem. 4. Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku. 5. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, pomoce dydaktyczne i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników oraz wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego, warsztatów/szkoleń i kursów. 6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP i P/POŻ. 7. Wykonawca zapewnia catering obejmujący: gorące drugie danie (nie dotyczy indywidualnego doradztwa zawodowego), kawę, herbatę, wodę mineralną, ciasteczka. 8. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW (podczas zajęć, w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej) na kwotę nie niższą niż 10.000zł na 1 uczestnika. 9. Wykonawca dokonuje zwrotu kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce zajęć - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru na każdym etapie realizacji zamówienia. 11. Wykonawca dokona wpisu o indywidualnym doradztwie zawodowym, warsztatach/szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części. 1. Warsztaty/szkolenie Trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem dla 10 osób niepełnosprawnych, w tym z niepełnosprawnością intelektualną; uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy. Program warsztatów/szkolenia musi zawierać między innymi następującą tematykę: określenie słabych i mocnych stron, wzmocnienie poczucia własnej wartości, powstawanie konfliktów i sposoby ich rozwiązywania, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, skuteczna komunikacja społeczna, asertywność. Celem warsztatów/szkolenia jest nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Miejsce warsztatów/szkolenia: Przeworsk. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych: 5 godzin dziennie. Zajęcia (łącznie z przerwą obiadową) muszą odbywać się w godzinach: 9.00 -14.15 Liczba osób biorących udział w warsztatach/szkoleniu - 10. Liczba zaświadczeń - 10. Liczba godzin - 30h. Realizacja: 15.10.2012r. - 26.10.2012r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: -przystosowanie do odbiorcy pomocy dydaktycznych (w tym opracowanie w języku łatwym do czytania), -zapewnienie opieki w trakcie przerw i korzystania z posiłków oraz w drodze na posiłki i z powrotem do ośrodka szkolenia, w przypadku gdy posiłki odbywają się poza ośrodkiem. 2. Indywidualne doradztwo zawodowe wspierające aktywizację zawodową i warsztaty/szkolenie Trening pracy - z doradcą zawodowym dla 24 osób niepełnosprawnych. W ramach indywidualnego doradztwa zawodowego musi zostać przeprowadzona diagnoza mocnych i słabych stron, predyspozycji i preferencji zawodowych, oczekiwań, kierunków rozwoju zawodowego, analiza niepowodzeń na rynku pracy. Musi zostać opracowany Indywidualny Plan Działania. Celem doradztwa jest zweryfikowanie predyspozycji zawodowych uczestnika do wybranego wcześniej kursu i pomoc w ewentualnej zmianie kursu. Tematyka spotkania z uczestnikiem projektu musi znaleźć odzwierciedlenie w karcie pracy doradczej i być potwierdzona podpisem uczestnika projektu i doradcy zawodowego. Miejsce indywidualnego doradztwa zawodowego: Przeworsk. Liczba osób - 24. Liczba zaświadczeń - 24. Liczba opracowanych IPD - 24. Liczba kart pracy doradczej - 24. Liczba godzin - 3h dla każdej osoby (1 spotkanie), łącznie 72h. Zajęcia muszą odbywać się w godzinach: 8 - 17 i muszą być dostosowane indywidualnie do możliwości dojazdu do ośrodka szkolenia i powrotu do domu. Realizacja: 14.05.2012r. - 30.05.2012r. Program warsztatów/szkolenia musi zawierać między innymi następującą tematykę: rynek pracy, określenie celu zawodowego, metody poszukiwania pracy, autoprezentacja. Celem warsztatów/szkolenia jest dostarczenie wiedzy w zakresie efektywnego poszukiwania pracy, nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowanie i sporządzania podst. dokumentów tj. życiorys, list motywacyjny, przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej. Miejsce warsztatów/szkolenia: Przeworsk. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych: 7 godzin dziennie. Zajęcia muszą odbywać się w godzinach: 8 -16. Liczba osób biorących udział w warsztatach/szkoleniu - 24, w podziale na II Grupy: Grupa I -12 osób, Grupa II - 12 osób. Liczba zaświadczeń - 24. Liczba godzin - 21h dla każdej grupy. Realizacja: 05.11.2012r. - 15.11.2012r. - Grupa I i Grupa II. Dodatkowe zadania Wykonawcy: nie ma. 3. Kurs: pomocniczy robotnik przy konserwacji terenów zieleni dla 5 osób niepełnosprawnych, w tym z niepełnosprawnością intelektualną; uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy. Program szkolenia musi zawierać między innymi następującą tematykę: szkolenie BHP, wiadomości ogólne na temat urządzania terenów zielonych, uprawy gleby i nawożenia roślin, zasady upraw i sadzenia roślin, rodzaje roślin i zasady ich pielęgnacji, trawniki i ich pielęgnowanie, pielęgnacja rabat, pielęgnacja drzew i krzewów, choroby roślin, praca z narzędziami i urządzeniami ogrodniczymi, zajęcia praktyczne. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: pomocniczy robotnik przy konserwacji terenów zieleni. Miejsce szkolenia: Przeworsk. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych: 5 godzin dziennie - dla zajęć teoretycznych i praktycznych. Zajęcia (łącznie z przerwą obiadową) muszą odbywać się w godzinach: 9.00 -14.15 Liczba osób biorących udział w kursie - 5. Liczba zaświadczeń - 5. Liczba godzin - 70h, w tym minimum 40 h zajęć praktycznych. Realizacja: 14.05.2012r. - 06.07.2012r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: - zapewnienie w trakcie zajęć praktycznych dwóch instruktorów zawodu, -przystosowanie do odbiorcy pomocy dydaktycznych (w tym opracowanie w języku łatwym do czytania), -zapewnienie miejsca/miejsc oraz sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zgodnie z przepisami BHP i P/POŻ., -zapewnienie ubrań roboczych, -zapewnienie transportu do miejsca odbywania zajęć praktycznych i z powrotem do siedziby Wykonawcy, (w przypadku gdy będzie tego wymagała lokalizacja siedziby wykonawcy względem miejsca odbywania zajęć praktycznych); -zapewnienie opieki w trakcie przerw i korzystania z posiłków oraz w drodze na posiłki i z powrotem do ośrodka szkolenia, w przypadku gdy posiłki odbywają się poza ośrodkiem. 4. Kurs: bukieciarz dla 3 osób niepełnosprawnych, w tym z niepełnosprawnością intelektualną; uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy. Program szkolenia musi zawierać między innymi następująca tematykę: BHP, asortyment narzędzi i środków technicznych, anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, artykuły dekoracyjne, sposoby utrwalenia materiału roślinnego, techniki suszenia roślin, kompozycje i stroiki okolicznościowe, techniki układania kwiatów, florystyka żałobna, ślubna, komunijna, okolicznościowa, estetyka i kultura handlu, zajęcia praktyczne. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: bukieciarz. Miejsce szkolenia: Przeworsk. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych: 5 godzin dziennie - dla zajęć teoretycznych i praktycznych. Zajęcia (łącznie z przerwą obiadową) muszą odbywać się w godzinach: 8.00 -13.15 Liczba osób biorących udział w kursie - 3. Liczba zaświadczeń - 3. Liczba godzin - 110h, w tym minimum 70 h zajęć praktycznych. Realizacja: 14.05.2012r. - 06.07.2012r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: -przystosowanie do odbiorcy pomocy dydaktycznych (opracowanie w języku łatwym do czytania), -zapewnienie opieki w trakcie przerw i korzystania z posiłków oraz w drodze na posiłki i z powrotem do ośrodka szkolenia, w przypadku gdy posiłki odbywają się poza ośrodkiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.przeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach