Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2010-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie strategii komunikacji marketingowej produktów turystycznych wraz z koncepcją marki miasta ośrodka turystyki poprzemysłowej na lata 2011-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii komunikacji marketingowej produktów turystycznych wraz z koncepcją marki miasta jako ośrodka turystyki poprzemysłowej na lata 2011-2020 w oparciu o następujące instytucje kultury: - Muzeum Węgla Kamiennego ze Skansenem Górniczym Królowa Luiza - Zabytkową Kopalnię Węgla Kamiennego GUIDO, - oraz projekt Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Poprzemysłowej w ramach, którego zostanie udostępniona do ruchu turystycznego Główna Kluczowa Sztolnia Dziedziczna. Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach Priorytetu III Turystyka, Działanie: Promocja Turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013. Strategia powinna obejmować 4 (cztery) części: 1. Programu Rozwoju Produktów Turystycznych z koncepcją 1 kreatywnej linii strategicznej opartej na 3 markowych produktach turystycznych wraz z oceną ich potencjału. 2. Księgi Marki na postawie 1 kreatywnej linii strategicznej opartej na 3 markowych produktach turystycznych, której konstrukcja pozwoli na zastosowanie jej do 3 markowych produktów turystycznych. 3. Planu Komunikacji Marketingowej obejmującego założenia i cele procesu komunikacji marketingowej. 4. Planu wdrożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji zadań merytorycznych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ORGANIZACJA ORAZ REALIZACJA BADANIA EMPIRYCZNEGO: OSOBY MŁODE Z GRUPY NEET W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM - DIAGNOZA ORAZ MOŻLIWE KIERUNKI WSPIERANIA
Dodano: 2016-07-20 - ORGANIZACJA ORAZ REALIZACJA BADAŃ Z WYKORZYSTANIEM TECHNIKI CAPI LUB PAPI
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie badania lokalnego rynku pracy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach
Dodano: 2013-04-04 - Wykonanie badania lokalnego rynku pod względem pozyskania substratów do planowanej biogazowni w Zabrzu
Dodano: 2013-02-18 - Wykonanie 5 raportów podsumowujących analizy danych zastanych i analizy przeprowadzonych badań jakościowych dla projektu CluStrat - Boosting innovation through new cluster concepts in support of emerging issues and cross-sectoral themes- realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej
Dodano: 2013-01-25 - Usługa badania rynku
Dodano: 2012-12-14 - Wykonanie 5 raportów podsumowujących analizy danych zastanych i analizy przeprowadzonych badań jakościowych dla projektu CluStrat - Boosting innovation through new cluster concepts in support of emerging issues and cross-sectoral themes- realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej
Dodano: 2012-12-05 - Wykonanie dwóch raportów: Raportu podsumowującego wraz z analizą danych zastanych dotyczących wschodzących sektorów przemysłu oraz przekrojowych technologii i usług i Raportu podsumowującego wraz z analizą przeprowadzonych badań jakościowych dotyczących wschodzących sektorów przemysłu oraz przekrojowych technologii i usług dla projektu CluStrat - Boosting innovation through new cluster concepts in support of emerging issues and cross-sectoral themes- realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej.
Dodano: 2012-06-25 - Badanie ruchu turystycznego w Bielsku-Białej i we Frydku-Mistku
Dodano: 2010-01-08