Przetargi.pl
Badanie ruchu turystycznego w Bielsku-Białej i we Frydku-Mistku

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786, 8227539
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsko-biala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie ruchu turystycznego w Bielsku-Białej i we Frydku-Mistku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Badanie ruchu turystycznego w Bielsku-Białej i we Frydku-Mistku. Badanie powinno być realizowane techniką PAPI (wywiady osobiste z użyciem papierowego kwestionariusza). Pytania do kwestionariusza zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Badanie realizowane będzie w dwóch falach: luty-marzec 2010 oraz lipiec-sierpień 2010. W każdej z fal przeprowadzonych zostanie po 600-800 wywiadów ankietowych, w Bielsku-Białej wywiady powinny być przeprowadzone w następujących miejscach: - w bezpośredniej bliskości atrakcji turystycznych miasta, na głównych ulicach handlowych (lista do uzgodnienia z Zamawiającym), - na dworcach PKP oraz PKS - w największych galeriach handlowych (łącznie w wymienionych miejscach powinno być zrealizowane minimum 450 wywiadów w jednej fali) - w hotelach - lista do uzgodnienia z Zamawiającym ( minimum 150 wywiadów w jednej fali) Zakres zadań wykonawcy: ? zaprojektowanie badania, ? tworzenie kwestionariusza w ścisłej współpracy z Zamawiającym, ? realizacja badania w Bielsku-Białej (realizacja we Frydku-Mistku nie wchodzi w zakres obowiązków Wykonawcy) ? wprowadzenie wyników ankiet z obu części badania (polskiej i czeskiej) do elektronicznego zbioru danych, ? analiza danych, ? przygotowanie raportu opisującego wyniki badania, ? przekazanie Zamawiającemu wersji ostatecznej przedmiotu zamówienia w formie: - pisemnej, 3 egzemplarze w oprawie zbindowanej - elektronicznej na CD, 3 egzemplarze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące: a). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; ocena spełnienia warunku - dostarczenie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników), - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), - załącznik nr 2 do nin. Siwz (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie). b). posiadania wiedzy i doświadczenia; Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 5.000 wywiadów. ocena spełnienia warunku - dostarczenie: - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), - załącznik nr 2 do nin. Siwz (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie). - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do nin. Siwz c). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ocena spełnienia warunku - dostarczenie: - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), - załącznik nr 2 do nin. Siwz (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie). d). sytuacji ekonomicznej i finansowej. ocena spełnienia warunku - dostarczenie: - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), - załącznik nr 2 do nin. Siwz (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie). ? W celu potwierdzenia, że oferowane usługi będą odpowiadały jakością wymaganiom zamawiającego, wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) wydawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) w zakresie techniki badawczej PAPI, za pomocą której realizowane będzie badanie. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie: - aktualnego certyfikatu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) wydawanego przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) w zakresie techniki badawczej PAPI, za pomocą której realizowane będzie badanie (dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. -za zgodność z oryginałem - opatrzoną czytelnym podpisem osoby uprawnionej) ? O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy akceptują warunki zawarte w siwz wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp (oświadczenie wykonawcy (na formularzu Oferta - załącznik nr 1 do siwz) o: - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, - związaniu ofertą przez okres 30 dni, - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do siwz), - braku okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w części VI niniejszej Siwz, według zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć : I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie wykonawcy (na formularzu Oferta - załącznik nr 1 do siwz) o: - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, - związaniu ofertą przez okres 30 dni, - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do siwz), - braku okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). Forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Aktualny certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) wydawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) w zakresie techniki badawczej PAPI, za pomocą której realizowane będzie badanie. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem opatrzoną czytelnym podpisem osoby uprawnionej. W przypadku, gdy wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsko-biala.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach