Przetargi.pl
DOSTAWA LEKÓW

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bracka 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537110, 4537171 , fax. 032 4555325
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
    ul. Bracka 13 13
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4537110, 4537171, fax. 032 4555325
    REGON: 00029769000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscp.wodzislaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA LEKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA LEKÓW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; b). posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia c). sytuacji ekonomicznej i finansowej ; d). nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a). wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej tj. hurtowni farmaceutycznej - dla Wykonawców prowadzących obrót produktami leczniczymi (zgodnie z art. 72 ust. 1 - Prawo farmaceutyczne), b). wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie obrotu produktami będącymi przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI c). wymagane jest nie zaleganie z opłacaniem podatków oraz opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 3. Dodatkowe warunki: a). potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń; b). zaoferują nie krótszy niż 30 - dniowy termin płatności za wykonaną usługę; c). zapewnią dostawę produktów we własnym zakresie do siedziby Zamawiającego; d). oświadczą , iż oferowane produkty lecznicze posiadają wymagane pozwolenia dopuszczające je do obrotu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie w szczególności należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego -Załącznik nr I do SIWZ-. 2. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego -Załącznik nr II do SIWZ-. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ustawy - zgodnie z treścią wyżejw przepisów ustawy -Załącznik nr III do SIWZ-. 4. Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu -Załącznik nr IV do SIWZ-. 5. Oświadczenie o przyjęciu wzoru umowy -Załącznik nr V do SIWZ-. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy/podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Wypełniony i zaakceptowany projekt umowy -Załącznik nr VI do SIWZ-. Uwaga: 12. Wyżej wymienione dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności (z zastrzeżeniem pkt. 2) oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je ponadto spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 13. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca ma wolę zastrzeżenia do wyłącznej wiadomości Zamawiającego należy przedstawić w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem -Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego-. 14.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wscp.wodzislaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach