Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2855038 , fax. 032 2855038 w. 118
- Data zamieszczenia: 2013-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
ul. Towarowa 1 1
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2855038, fax. 032 2855038 w. 118
REGON: 27671899900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badania lokalnego rynku pracy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowego badania lokalnego rynku pracy na terenie powiatu tarnogórskiego, opracowanie raportu końcowego z przeprowadzonych badań wraz z wnioskami i rekomendacjami oraz opracowanie projektu powiatowego programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy. Zakres badań: I. Profil powiatu tarnogórskiego z punktu widzenia rynku pracy, gospodarka powiatu, atuty i bariery: 1. Charakterystyka powiatu od strony gospodarczej. 2. Główne zasoby i potencjał rozwojowy powiatu. 3. Prognoza demograficzna dla powiatu. 4. Dopasowanie kształcenia do popytu na pracę w powiecie. 5. Problem wykluczenia społecznego w powiecie. 6. Analiza zbieżności działań Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach ze Strategią rozwoju Powiatu Tarnogórskiego do roku 2022 (załącznik do Uchwały nr 323/1635/2010 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 14.09.2010 r., dostępny na stronie www.tarnogorski.pl). II. Struktura osób pracujących w powiecie tarnogórskim w poszczególnych sektorach gospodarczych. III. Charakterystyka osób bezrobotnych w powiecie tarnogórskim. 1. Struktura bezrobotnych w powiecie. 2. Struktura bezrobotnych ze względu na przyczynę bezrobocia, z uwzględnieniem bezrobotnych sprawujących opiekę nad dziećmi oraz bezrobotnych sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 6. 3. Osoby nadreprezentowane w populacji bezrobotnych. 4. Oczekiwania płacowe. 5. Metody poszukiwania pracy przez osoby bezrobotne. 6. Czas poszukiwania pracy. 7. Podstawowe bariery podjęcia pracy. 8. Problemy bezrobocia długookresowego. 9. Przyczyny rejestracji. 10. Korzystanie przez bezrobotnych z aktywnych programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach. IV. Pracodawcy - popyt na pracę w powiecie tarnogórskim. 1. Specyfika sektora przedsiębiorstw. 2. Fluktuacja zatrudnienia w przedsiębiorstwach. 3. Przyczyny zwolnień pracowników. 4. Powody odrzucenia kandydatów do pracy w procesie rekrutacji. 5. Charakterystyka oczekiwanych kompetencji. 6. Trudności pracodawców w obsadzaniu wakatów. 7. Planowane przyjęcia pracowników (w perspektywie do 3 lat). 8. Zatrudnianie absolwentów. 9. Współpraca lokalnych pracodawców z urzędem pracy. V. Diagnoza zapotrzebowania na umiejętności i kwalifikacje na powiatowym rynku pracy (struktura kwalifikacyjno - zawodowa oraz liczba poszukiwanych pracowników). 1. Analiza zapotrzebowania na szkolenia indywidualne i grupowe. 2. Analiza zapotrzebowania na staże zawodowe (zawody/specjalności). 3. Analiza zapotrzebowania na przygotowanie zawodowe dorosłych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy i członków zespołu w realizacji badań dotyczącego sytuacji na rynku pracy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ORGANIZACJA ORAZ REALIZACJA BADANIA EMPIRYCZNEGO: OSOBY MŁODE Z GRUPY NEET W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM - DIAGNOZA ORAZ MOŻLIWE KIERUNKI WSPIERANIA
Dodano: 2016-07-20 - ORGANIZACJA ORAZ REALIZACJA BADAŃ Z WYKORZYSTANIEM TECHNIKI CAPI LUB PAPI
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie badania lokalnego rynku pod względem pozyskania substratów do planowanej biogazowni w Zabrzu
Dodano: 2013-02-18 - Wykonanie 5 raportów podsumowujących analizy danych zastanych i analizy przeprowadzonych badań jakościowych dla projektu CluStrat - Boosting innovation through new cluster concepts in support of emerging issues and cross-sectoral themes- realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej
Dodano: 2013-01-25 - Usługa badania rynku
Dodano: 2012-12-14 - Wykonanie 5 raportów podsumowujących analizy danych zastanych i analizy przeprowadzonych badań jakościowych dla projektu CluStrat - Boosting innovation through new cluster concepts in support of emerging issues and cross-sectoral themes- realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej
Dodano: 2012-12-05 - Wykonanie dwóch raportów: Raportu podsumowującego wraz z analizą danych zastanych dotyczących wschodzących sektorów przemysłu oraz przekrojowych technologii i usług i Raportu podsumowującego wraz z analizą przeprowadzonych badań jakościowych dotyczących wschodzących sektorów przemysłu oraz przekrojowych technologii i usług dla projektu CluStrat - Boosting innovation through new cluster concepts in support of emerging issues and cross-sectoral themes- realizowanego w ramach Programu dla Europy Środkowej.
Dodano: 2012-06-25 - Opracowanie strategii komunikacji marketingowej produktów turystycznych wraz z koncepcją marki miasta ośrodka turystyki poprzemysłowej na lata 2011-2020
Dodano: 2010-07-20 - Badanie ruchu turystycznego w Bielsku-Białej i we Frydku-Mistku
Dodano: 2010-01-08