Przetargi.pl
Opracowanie projketu budowlano-wykonawczego dla zadania :Przebudowa wraz budową infrastruktury drogi powiatowej Nr 1174 O i 1175 O Łukowice Brzeskie-Brzeg

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
    ul. Wyszyńskiego 23 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
    REGON: 53142223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projketu budowlano-wykonawczego dla zadania :Przebudowa wraz budową infrastruktury drogi powiatowej Nr 1174 O i 1175 O Łukowice Brzeskie-Brzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi powiatowej nr 1174 O od km 0+000 do km 10+890(m. Brzeg do skrzyż. z drogą krajową nr 39 ( ul. Armii Krajowej w Brzegu) wraz przebudową dwóch obiektów mostowych oraz drogi powiatowej nr 1175 O od km 0+000 do km 0+855 obejmującej : - projekt budowy nowego układu drogowego w m. Brzeg ul. Małujowicka (po nowej trasie ( odc. około 250 m przez teren PKP )w związku z budową nowego wiaduktu kolejowego z uwzględnieniem jego rozwiązań projektowych oraz rozwiązaniem systemu odwodnienia drogi, - przebudowę drogi powiatowej nr 1174 O od km 0+000 do km 10+890 - przebudowę istniejącego mostu płytowego w km 9+988 o długości 8,00 m w Brzegu - przebudowę istniejącego mostu w km 1+701 m. Łukowice Brzeskie - przebudowę drogi powiatowej nr 1175 O Łukowice Brzeskie - Bierzów W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego zamówienia: - wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1: 500, - przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do właściwego terenowo organu o wydanie decyzji o uwarunkowaniach, środowiskowych .W przypadku wydania decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska sporządzenie tego raportu, - dokumentacja geologiczno-inżynierska i geotechniczne warunki posadowienia - obiektów budowlanych, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni, - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzgodnieniami branżowymi i przebudową sieci, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym - wykonanie projektu tymczasowej ( czas realizacji robót) i stałej organizacji ruchu i jego zatwierdzenie, - uzyskanie zezwolenia na wycinkę kolidującego zadrzewienia, - uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia (przetargu) na roboty budowlane służąca do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie z rozporządzeniem w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar zgodnie z rozporządzeniem, kosztorys ofertowy, projekt budowlano-wykonawczy na nośniku CD - inne elementy niezbędne do realizacji zadania Jednostka Projektująca zobowiązana jest do : - uzgodnienia - przed przystąpieniem do prac projektowych - z Zamawiającym, szczegółów rozwiązań projektowych i innych związanych z planowaną inwestycją, - wykonania pomiarów uzupełniających do celów projektowych, - zastabilizowania punktów głównych trasy, - wykonania opracowań geodezyjnych w oparciu o współrzędne państwowe. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Podwykonawstwo .Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie wszelkich usług poza branżą drogową i mostową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: spełniają warunki określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art.22 ust.1 pkt.1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art.24 ust.1 Przepisy ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna).Ponoszą oni też solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty złożone wraz z ofertą wymienione w § 6 siwz. Oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania będzie odrzucona . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia nie spełnia. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców : 1)sytuacja formalno-prawna : - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi . w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z partnerów musi spełniać ten warunek, 2) potencjał kadrowy : Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie)musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do obsadzenia stanowisk, jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji projektanta w tym co najmniej : - w branży drogowej - min. 1 osobę z min. 5 letnim stażem pracy na stanowisku projektanta ( tj. od dnia uzyskania uprawnień projektowych w branży drogowej), - w branży mostowej - min. 1 osobę z min.5 letnim stażem na stanowisku projektanta (tj. od uzyskania uprawnień projektowych w branży mostowej), -w branży wodno-kanalizacyjnej - min. 1 osobę z min. 5 letnim stażem na stanowisku projektanta (( tj. od dnia uzyskania uprawnień projektowych w branży wodno- kanalizacyjnej), przynależących do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek, 3) doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową na kwotę min. 150.000,00 zł. W skład opracowania musi wchodzić projekt przebudowy co najmniej jednego obiektu mostowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 siwz : 1)oświadczenie nr 1( załącznik nr 4) w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków z art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, 2)oświadczenie nr 2 (załącznik nr 5) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powinno być złożone przez wszystkich wykonawców(pieczątki wszystkich wykonawców na jednym druku), a wymagany dokument podpisuje pełnomocnik konsorcjum, 3)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający spełnienie warunku określonego § 5.5 pkt.1 siwz , W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4)wykaz osób (załącznik nr 6),które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat: jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.2 siwz, 4a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykazie, o którym mowa w pkt.4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował , Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych(przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa 5)wykaz wykonanych(załącznik nr 7) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podanie ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzających spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.3 siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie , W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 3 składa dokumenty na zasadach określonych w §2 i §4 rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. : Dz. U. z 2008r. ,Nr 188, poz.1155) § 6.2.Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2) FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2, 3) zaakceptowany PROJEKT UMOWY - zał. nr 3, 4) druk dotyczący podwykonawstwa ( załącznik nr 8) 5) pełnomocnictwo do podpisywania ofertyreprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów , Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach