Przetargi.pl
Wynajem mobilnego lodowiska o wym. 20 m x 30 m wraz z infrastrukturą techniczną w okresie od 01.02.2010 r. do 28.02.2010 r.

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem mobilnego lodowiska o wym. 20 m x 30 m wraz z infrastrukturą techniczną w okresie od 01.02.2010 r. do 28.02.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem mobilnego lodowiska o wym. 20 m x 30 m wraz z infrastrukturą techniczną w okresie od 01.02.2010 r. do 28.02.2010 r. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługę kompleksową w zakresie: - Instalacja (montaż i demontaż) wraz z dostawą i uruchomieniem sezonowego przenośnego lodowiska o wymiarach 20m x 30m o nawierzchni syntetycznej . - Wynajem 50 par łyżew oraz ostrzałki do regeneracji łyżew - Przeszkolenie obsługi lodowiska Dla całej tafli lodowiska wymagane jest posiadanie certyfikatu CE lub oznakowanie znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.04 r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004r., Nr 92 poz. 881, z późn. zm/ 1.2. Lokalizacja: teren Liceum Ogólnokształcącego w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy 10 1.3. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu pod przyszłe lodowisko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). Wykonawcy muszą złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr.87, poz.605, z późn.zm.) potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U. Nr 223 poz.1655, z późn.zm.). 1.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o powierzchni min. 600 m 2, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.2. Spełnianie oferowanych usług odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, określonym w opisie przedmiotu zamówienia: 1.2.1 dokumenty potwierdzające spełnianie przez sprzęt, będący częścią przedmiotu zamówienia, wymogów bezpieczeństwa tj. cała tafla lodowiska (nie jego poszczególne elementy) musi być oznakowana CE lub oznakowana znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.04 r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004 r. , Nr 92 poz. 881, z późn. zm/ Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub po?twierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.posiadanie wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o powierzchni min. 600 m 2, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre?sie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór oświadczenia-załącznik nr 3 siwz) b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie 2. Spełnianie oferowanych usług odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, określonym w opisie przedmiotu zamówienia : a) dokumenty potwierdzające spełnianie przez sprzęt, będący częścią przedmiotu zamówienia, wymogów bezpieczeństwa tj. cała tafla lodowiska (nie jego poszczególne elementy) musi być oznakowana CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.04 r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004 r. , Nr 92 poz. 881, z późn. zm/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach