Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla demontażu jednego masztu oraz wymiany lin odciągowych ze zmianą ich zakotwienia w czterech masztach antenowych usytuowanych na dachach budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla demontażu jednego masztu oraz wymiany lin odciągowych ze zmianą ich zakotwienia w czterech masztach antenowych usytuowanych na dachach budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia planowanych robót oraz wykonanie robót budowlanych dla demontażu jednego masztu antenowego oraz wymiany lin odciągowych ze zmianą ich zakotwienia w czterech masztach antenowych usytuowanych na dachach budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) opracowanie projektu w zakresie nowej konstrukcji zakotwień masztów i odciągów wraz z wymianą lin zawierającego niezbędne uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę zgłoszenia planowanych robót oraz niezbędne uzgodnienia z inspektorem sanitarnym MSWiA - w ilości 5 egz. w wersji pisemnej (papierowej) oraz w wersji elektronicznej (pliki PDF);b) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia planowanych robót;c) realizację robót budowlanych przy pięciu masztach, wynikającą z opracowanego projektu;d) wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dostarczoną po realizacji robót budowlanych. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres wszystkich niezbędnych do wykonania robót związanych z przedmiotowymi masztami będzie wynikać z opracowanego projektu. Program Funkcjonalno Użytkowy stanowi jedynie ogólny zarys niezbędnych prac, który został wyszczególniony w opracowanej przez inwestora opinii technicznej stanowiącej bazę do opracowania projektu i realizacji zamówienia. 5. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Front robót będzie uzgadniany z Zamawiającym. Prace muszą być prowadzone zgodnie z zasadami BHP i p.poż. 6. Dodatkowe wytyczne, jakie powinny zostać uwzględnione na etapie prac projektowych i wykonawczych:a) Wszelkie uwagi zamieszczone w ekspertyzach powinny zostać uwzględnione podczas prac projektowych i wykonawczych. b) Dla zachowania ciągłości pracy systemów łączności Policji prace remontowe należy prowadzić bez demontażu masztów i zainstalowanych na nich anten oraz torów kablowych (nie dotyczy prac prowadzonych na maszcie nr M-04). W sytuacjach szczególnych wynikających z technologii prowadzonych prac dopuszcza się krótkotrwałe rozłączenia obwodów antenowych po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca na czas rozłączenia obwodów antenowych zapewni rozwiązanie zastępcze. c) Wykonawca (projektant) powinien uwzględnić wszelkie aspekty dotyczące oznakowania przeszkodowego masztów (oświetlenia przeszkodowego), zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. d) Należy zapewnić spełnienie właściwych warunków odgromienia (uziemienia) masztów oraz zainstalowanych na nich anten, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. e) Wykonawca zaprojektuje i wykona drogi kablowe, dla umożliwienia właściwego użytkowania instalacji antenowych oraz dla zachowania drożności stopni włazowych masztów antenowych. Po wykonaniu tych dróg kablowych Wykonawca dokona przeniesienia na tę konstrukcję wszystkich przewodów antenowych w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projektując drogi kablowe należy uwzględnić obecną ilość anten na poszczególnych masztach oraz uwzględnić zalecenia zawarte w pkt 7. f) Konstrukcje masztów powinny zostać poddane gruntownemu oczyszczeniu z korozji i złuszczających się powłok lakierniczych, po czym powinny zostać pokryte odpowiednimi powłokami dla zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji. Zamawiający wymaga nałożenia trzech warstw zabezpieczenia antykorozyjnego (warstwa gruntująca, dwie warstwy zabezpieczające) w kolorze szarym wykonane zgodnie z instrukcją producenta farby. Dopuszcza się zastosowania innego koloru jeśli taki będzie wynikał z odmiennych przepisów. g) Podczas prac projektowych należy przewidzieć dodatkowe obciążenie poszczególnych masztów, dodatkowymi instalacjami antenowymi, zgodne z treścią ekspertyz i wg zestawienia zamieszczonego w pkt 7. h) Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zarówno w formie dokumentu drukowanego jak i w formie elektronicznej (pliki PDF). i) Wykonawca uzgodni z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Krakowie na etapie prac projektowych potrzeby w zakresie ewentualnej rekonfiguracji anten na masztach, gdy będzie to konieczne dla celów technologicznych (ewentualna modyfikacja zamocowania odciągów do trzonów masztów) i na tej podstawie Wykonawca dokona niezbędnych zmian w montażu anten na poszczególnych masztach, ponadto Wykonawca zdemontuje z masztów anteny wymienione w zestawieniu zawartym w pkt 7. j) Po wykonaniu wszelkich prac Wykonawca przedstawi dokumentację powykonawczą, która powinna zostać sporządzona w formie dokumentu drukowanego. k) Po zakończeniu wszelkich prac, zarówno remontowych jak i rekonfiguracyjnych w zakresie anten zainstalowanych na masztach, Wykonawca wykona badania i pomiary pola elektromagnetycznego - zwane dalej PEM dla celów ochrony środowiska i dla celów BHP oraz wykona pomiary skuteczności uziemienia konstrukcji masztów. Wyniki przeprowadzonych badań i pomiarów PEM oraz skuteczności uziemienia Wykonawca dołączy do dokumentacji powykonawczej. l) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadać wymagane atesty. m) Wykonawca udzieli gwarancji na wszelkie wykonane prace, w tym na powłoki zabezpieczające konstrukcje masztów i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia przez okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót podpisanego przez strony bez uwag. n) Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej przez okres trzech lat licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag. o) W okresie obowiązywania gwarancji Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu demontażu anten wraz z instalacjami zgodnie z zapisami w pkt 7, bez utraty gwarancji. p) W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca raz w roku przeprowadzi bezpłatny przegląd w zakresie przeprowadzonych prac, w tym zabezpieczeń antykorozyjnych, wg sporządzonego harmonogramu stanowiącego załącznik do umowy. Z przeprowadzonego przeglądu każdorazowo zostanie sporządzony protokół. 7. Zestawienie funkcji spełnianych przez poszczególne maszty:Maszt antenowy (wg oznaczenia przyjętego w dokumentacji ekspertyz- Spełniane funkcje i dodatkowe indywidualne, zalecenia dotyczące prac remontowych M-01-maszt wykorzystywany do realizacji łączności Policji,- zgodnie z treścią ekspertyzy, w projekcie należy uwzględnić możliwość zamontowania dodatkowych dwóch anten dookólnych na tym maszcie(za antenę referencyjną należy przyjąć antenę PROCOM CXL 2-3C h, oraz kabel o średnicy 0,5 cala ), należy przewidzieć takie zwiększenie obciążenia, - przewiduje się możliwość wymiany niektórych anten (uszkodzonych lub wyeksploatowanych) w trakcie eksploatacji masztu. M-02- maszt wykorzystywany do realizacji łączności Policji, - istnieje konieczność zdemontowania dwóch anten wycofanego z eksploatacji systemu EDACS, na zwolnione miejsca w projekcie należy uwzględnić możliwość zainstalowania dwóch anten dla innych systemów łączności (za antenę referencyjną należy przyjąć antenę PROCOM CXL 2-3C h, oraz kabel o średnicy 0,5 cala ), - oprócz powyższego, zgodnie z treścią ekspertyzy, w projekcie należy przewidzieć możliwość zamontowania dodatkowych dwóch anten dookólnych na tym maszcie(za antenę referencyjną należy przyjąć antenę PROCOM CXL 2-3C h, oraz kabel o średnicy 0,5 cala ), należy przewidzieć takie zwiększenie obciążenia, - przewiduje się możliwość wymiany niektórych anten (uszkodzonych lub wyeksploatowanych) w trakcie eksploatacji masztu. M-03- maszt wycofany z eksploatacji, przeznaczony do demontażu. Zdemontowany maszt Wykonawca zdeponuje w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie KWP. M-04- maszt wykorzystywany do realizacji łączności Policji; - po zmianie sposobu posadowienia masztu należy określić możliwe obciążenie masztu dodatkowymi antenami (za antenę referencyjną należy przyjąć antenę PROCOM CXL 2-3C h, oraz kabel o średnicy 0,5 cala ), - przewiduje się możliwość wymiany niektórych anten (uszkodzonych lub wyeksploatowanych) w trakcie eksploatacji masztu. M-05- maszt wykorzystywany do realizacji łączności Policji, - zgodnie z treścią ekspertyzy w projekcie należy przewidzieć możliwość zamontowania dodatkowych dwóch anten na tym maszcie (za antenę referencyjną należy przyjąć antenę PROCOM CXL 2-3C h, oraz kabel o średnicy 0,5 cala ), należy przewidzieć takie zwiększenie obciążenia, -przewiduje się możliwość wymiany niektórych anten (uszkodzonych lub wyeksploatowanych) w trakcie eksploatacji masztu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Dopuszczalne formy wnoszenia wadium określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach