Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Legionów 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8434339 , fax. 033 8434727
- Data zamieszczenia: 2012-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Legionów 15 15
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8434339, fax. 033 8434727
REGON: 35706151600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego -Przebudowy rozbudowy Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie projektu budowlanego: 1.1 uzgodnienie z Zamawiającym zakresu opracowania map do celów projektowych, opracowanie tych map zleci na własny koszt Zamawiający i dostarczy je Wykonawcy w terminie 60 dni od daty podpisania umowy. 1.2 wykonanie prac przedprojektowych: badania geotechniczne gruntu, inwentaryzacja terenu i zieleni 1.3 wykonanie szczegółowej inwentaryzacji istniejącego obiektu 1.4 uzyskanie warunków technicznych przyłączy 1.5 opracowanie Projektu Budowlanego dla Inwestycji obejmujący wszystkie elementy wskazane w art. 34 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane 1.6 prace projektowe należy prowadzić w uzgodnieniu z Zamawiającym, zmiana rozwiązań przewidzianych w koncepcji wymaga zgody Zamawiającego 1.7 opracowanie szacunkowych kosztów realizacji inwestycji. 1.8 opracowanie programu rzeczowo-finansowego etapowania inwestycji z określeniem kolejności ich wykonywania w celu umożliwienia jej realizacji w ciągu kilku lat bez konieczności wyłączania całego obiektu z eksploatacji lub ograniczenia tych wyłączeń do minimum. Wstępne założenia etapowania prac określone jest poniżej. Założenia te mogą ulec zmianie stosownie do propozycji Wykonawcy które zaakceptuje Zamawiający. 1.9 rozbudowy obiektu o część kubaturową związaną z rekreacja z zapleczem SPA. 1.10 wykonania nowych instalacji elektrycznych, C.O. wod-kan, uzdatniania wody basenowej, dla całego obiektu. 1.11 wyposażenie pomieszczeń, oraz montażu zjeżdżalni wodnej. 1.12 wykonanie nowej instalacji wentylacji w całym obiekcie 1.13 opracowanie wniosku dla Zamawiającego o wszczęcie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 1.14 opracowanie aranżacji i wystroju wnętrz 1.15 wykonanie wizualizacji prezentującej inwestycję w widoku perspektywicznym z lotu ptaka, na planszy o wymiarach 100 cm x 70 cm ( 1szt.) oraz wizualizacja wnętrza hali basenowej (1 szt.) o wymiarach 100 cm x 70 cm, wizualizacja elewacji. 2) opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla całego obiektu z podziałem na część budowlaną oraz dostawę wyposażenia dla: I. rozbudowy części rekreacyjnej, przebudowy małego basenu, wyposażenia pomieszczeń, wykonanie instalacji (elektrycznej, wod-kan, C.O., uzdatniania wody) dla nowo projektowanej części oraz dla basenu sportowego, wykonanie wentylacji dla nowo projektowanej części oraz dla basenu sportowego II. remont zaplecza (część indywidualna, część dla grup zorganizowanych) - remont holu głównego, - remont piwnic, III. remont hali basenu sportowego, IV. remont Elewacji. 3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych w 3 egz., 4) wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w 6 egz. dla każdej z branż, 5) opracowanie kosztorysów inwestorskich wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz.1389 z 2004r.) w 2 egz. dlakażdej z branż, 6) opracowanie wszystkich materiałów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę: a) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach b) zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 7) sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej dla potrzeb postępowania przetargowego obejmującej projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 8) oraz wykonanie innych prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. Wykonawca w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, urządzeń i wyposażenia z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważne). W przypadku zastosowania stwierdzenia (lub równoważne) Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium : 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert do dnia 18 wrzesień 2012 r. do godz. 9.00 1)Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Zator Oddział w Oświęcimiu Nr 79 8136 0000 0031 0053 2000 0030. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy szczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U Nr 109 poz. 1158 z późn. zm. ) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku gdy Wykonawca: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Prawidłowo sporządzone formy wadium wymienione w pkt. 1.1 lit. b do e winny być zdeponowane w kasie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu przed upływem terminu składania ofert. 2) Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 4) Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na pisemny wniosek Wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji przebudowy lub rozbudowy dróg powiatowych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie uzgodnień i decyzji umożliwiających realizacje zadania pn. : Budowa schodów pomiędzy ul. Topolową a ul. Nad Wąwozem w Rząsce. Pełnienie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i świadczeniem usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji : Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkól Gminnych im. Jana Kochanowskiego o salę gimnastyczną oraz budowa wolnostojącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej na dz. 388/1 i 388/2 w Brzeźnicy, gm. Bochnia
Dodano: 2016-07-27 - Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa odcinka drogi publicznej 601642K w miejscowości Radwanowice. Uzyskanie decyzji umożliwiającej realizacje robót budowlanych. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji pn.: Koncepcja ścieżek rowerowych na terenie Gminy Zabierzów
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy lub rozbudowy dróg powiatowych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki oraz rozbiórki starego budynku w Brzeznej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy, przebudowy i remontu dróg w Tarnowie
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie uzgodnień i decyzji umożliwiających realizacje zadania pn. : Budowa chodnika wzdłuż ul. Kluczwody od ul. Narodowej do ul. Lipowej w Brzeziu. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie uzgodnień i decyzji umożliwiających realizacje zadania pn. : Budowa parkingu przy budynku gminnym w Więckowicach. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.
Dodano: 2016-07-22