Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP I

Gmina Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 14 6119922
  • Data zamieszczenia: 2015-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 26 26
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 6123361 w. 26, fax. 14 6119922
    REGON: 00053217400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres projektowania będzie obejmował: 1.1 zadanie nr 1 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości BRZEŹNICA: długość odcinka ok.1125mb, 12 szt. lamp LED, 1 reduktor mocy 1.1.1 Brzeźnica - Droga do boiska sportowego a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.600 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 6 szt. LED , c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.1.2 Brzeźnica - Droga do Gorzkowa a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED , c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.1.3 Brzeźnica - Droga do kapliczki a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.160 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED , c) szafa sterownicza 1.1.4 Brzeźnica - Droga powiatowa a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.165 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED , c) szafa sterownicza 1.2 zadanie nr 2 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości BESSÓW: długość odcinka ok.470mb, 5 szt. lamp LED, 1.2.1 Bessów - Droga dz. nr 10 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED , c) szafa sterownicza 1.2.2 Bessów - Droga dz. nr 26 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.270 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED , c) szafa sterownicza 1.3 zadanie nr 3 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości CEREKIEW: długość odcinka ok.340mb, 4 szt. lamp LED, 1.3.1 Cerekiew - Cząsławice a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.340 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.4 zadanie nr 4 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości KRZYŻANOWICE: długość odcinka ok.160mb, 2 szt. lamp LED, 1.4.1 Krzyżanowice - Droga do Raby a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.160 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED , c) szafa sterownicza 1.5 zadanie nr 5 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości NIEPRZEŚNIA: długość odcinka ok.1250mb, 14 szt. lamp LED, 2 szt. reduktorów mocy 1.5.1 Nieprześnia - Droga k. stawów a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.830 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.5.2 Nieprześnia - Droga k. dworu a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED c) szafa sterownicza 1.5.3 Nieprześnia - Droga powiatowa k. przystanku a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.270 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.6 zadanie nr 6 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości CIKOWICE: długość odcinka ok.240mb, 4 szt. lamp LED, 1.6.1 Cikowice - Droga k. piekarni a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.75 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED c) szafa sterownicza 1.6.2 Cikowice - Droga do P. Palka a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.120 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED c) szafa sterownicza 1.6.3 Cikowice - Droga k. P. Izydora a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.45 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED c) szafa sterownicza 1.7 zadanie nr 7 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości DĄBROWICA: długość odcinka ok.1870mb, 19 szt. lamp LED, 2 szt. reduktorów mocy 1.7.1. Dąbrowica - Droga do starej szkoły , dz. 71 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.1380 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 14 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.7.2. Dąbrowica - Droga Czyżyczka , dz. 46 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.490 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.8 zadanie nr 8 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości NIESZKOWICE WIELKIE: długość odcinka ok.315mb, 4 szt. lamp LED, 1 szt. reduktor mocy 1.8.1. Nieszkowice Wielkie - Droga , dz. 169 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.315 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.9 zadanie nr 9 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości NIESZKOWICE MAŁE: długość odcinka ok.880mb, 9 szt. lamp LED, 1 szt. reduktor mocy 1.9.1. Nieszkowice Małe - Droga do Raby , dz. 62 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.880 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 1.10 zadanie nr 10 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości SŁOMKA: długość odcinka ok.330mb, 4 szt. lamp LED, 1 szt. reduktor mocy 1.10.1. Słomka - Droga do P. Rutkowskiego , dz. 76-2 a) linia napowietrzna - kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.330 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED c) szafa sterownicza z reduktorem mocy 2. Podane długości linii napowietrznej lub kablowej oświetlenia są długościami orientacyjnymi, ewentualne zmiany, wynikające z przyczyn obiektywnych Wykonawca zaprojektuje w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego w ofercie. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na ww. zadania - liczba części 7: CZĘŚĆ nr 1 obejmuje zadanie nr 1 w miejscowości BRZEŹNICA, CZĘŚĆ nr 2 obejmuje zadania nr 2 i nr 3 w miejscowościach BESSÓW i CEREKIEW, CZĘŚĆ nr 3 obejmuje zadania nr 4 i nr 10 w miejscowościach KRZYŻANOWICE, SŁOMKA CZĘŚĆ nr 4 obejmuje zadanie nr 5 w miejscowości NIEPRZEŚNIA CZĘŚĆ nr 5 obejmuje zadanie nr 6 w miejscowości CIKOWICE CZĘŚĆ nr 6 obejmuje zadanie nr 7 w miejscowości DĄBROWICA CZĘŚĆ nr 7 obejmuje zadania nr 8 i nr 9 w miejscowościach NIESZKOWICE WIELKIE, NIESZKOWICE MAŁE Wykonawca może złożyć oferty częściowe na 1 lub więcej części. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie mapy do celów projektowych stanowiącej podstawę opracowania części graficznej projektu technicznego 2) Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla każdego zadania oddzielnie 3) Uzyskanie lub aktualizację ogólnych technicznych warunków przyłączenia do sieci TAURON S.A. Oddział Tarnów (jeżeli potrzebne). 4) Przygotowanie koncepcji oświetlenia wraz z propozycją rozwiązań techniczno- materiałowych - przed przystąpieniem do prac projektowych uzyskać akceptację Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań techniczno-materiałowych - bezzwłocznie . 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6) Szczegółowy kosztorys inwestorski i przedmiary robót wraz z ich ewentualną aktualizacją w okresie 2 lat od realizacji zamówienia. 7) Dokumentacja formalno-prawna w 1 egzemplarzu, zawierająca: a.informację z rejestru ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowane będzie projektowane oświetlenie, b.zgody wszystkich właścicieli lub ich pełnomocników na dysponowanie terenem w celu realizacji projektowanego oświetlenia wraz z działkami, po których przebiegać będzie sieć elektroenergetyczna do zasilania projektowanego oświetlenia, c.zezwolenie na wejście w teren działek, na których zlokalizowane będzie projektowane oświetlenie. 8) uzyskaniem dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót w terenie tj. (prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, mając na uwadze obowiązujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane) 9) Sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji inwestycji a.osobista obecność Wykonawcy na budowie wg. potrzeb wynikających z postępu robót i w terminach zapewniających ciągłość prac (bez przestojów) oraz na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wezwania (chyba że strony uzgodnią inne terminy stosownie do potrzeb), b.wykonywanie czynności, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013, poz.1409 z późn. zm.), c.udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, d.udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji, e.opracowanie rysunków zamiennych i rysunków szczegółowych rozwiązań technicznych nieujętych w projekcie. f.opracowanie rysunków zamiennych zgodnie z art. 36a Prawa Budowlanego w razie potrzeby 10) Projekty budowlane należy opracować w 5 egzemplarzach i projekty wykonawcze opracować w 2 egzemplarzach uzgodnionych w Tauron Dystrybucja S.A., specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 1 egzemplarzu, kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót w 1 egzemplarzu. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami . 11) Opracowanie opinii geotechnicznej dla realizacji przedmiotu zamówienia - w razie potrzeby 12) Sporządzenia operatów wodno-prawnych - jeśli będzie wymagane 13) Uzyskanie w formie pisemnej oświadczeń właścicieli, współwłaścicieli, spadkobierców, zarządców i innych osób uprawnionych dla nieruchomości objętych przebiegiem projektowanej rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego, potwierdzających udzielenia Gminie Bochnia nieodpłatnego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowy i eksploatacji przedmiotu zamówienia 14) Sporządzenie wykazu działek, po których będzie przebiegać sieć oświetlenia ulicznego wraz z wykazem działek i ich właścicieli 15) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 16) Komplet dokumentów należy dostarczyć również w wersji elektronicznej w formacie PDF, o parametrach nie gorszych niż wyszczególnionych w tabeli poniżej, na płycie CD wg następującego podziału: 17) Projekty budowlano-wykonawczy wraz mapami i Informacją BIOZ- 1 plik 18) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- 1 plik 19) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST- 1 plik 20) Przedmiar Robót- 1 plik 21) Kosztorys Inwestorski- 1 plik 22) Komplet dokumentów od 7-21 należy wpiąć do segregatora formatu A-4 dla każdego zadanie osobno . 23) udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, 24) udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji, 5. Projekty budowlane i wykonawcze należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., Nr 462 z późn. zm.), przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy sporządzić w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., Nr 1129 j.t.) oraz Prawem budowlanym (Dz. U. z 2013 r., Nr 1409 j.t.). 6. Opracowanie kosztorysów inwestorskich wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 7. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu w trakcie jego opracowywania, tj. co najmniej jednokrotne spotkanie Wykonawcy (Projektanta) z przedstawicielami Zamawiającego celem konsultacji rozwiązań projektowych. 9. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszystkie prace, które są niezbędne do wykonania zamówienia. 10. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej terenu w celu uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla prawidłowego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej przedmiotowego terenu poniesie Wykonawca. Lokalizację i przybliżony zakres przedstawiają załączniki graficzne załączone do SIWZ. 11. W ramach ustalonego wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). W ramach nabytych praw Zamawiający może korzystać z projektu poprzez jego zrealizowanie i korzystanie z przeróbek. 12. Założenia techniczne które należy uwzględnić w projekcie: W zakres opracowania wchodzi: 1)zabudowa skrzyni sterowniczo - rozdzielczej - zgodnie z zamówieniem szczegółowym - w zależności od potrzeb a) załączanie i wyłączanie oświetlenia przy pomocy sterownika astronomicznego, b)sterowanie mocą oświetlenia przy pomocy reduktora mocy z możliwością nastawienia czasów świecenia z ograniczoną mocą - w zależności do potrzeb , 2)sieć napowietrzna oświetlenia ulicznego, wykonana na słupach żelbetonowych wirowych i z przewodami izolowanymi, samonośnymi, niepalnymi. 3)W przypadku istniejącej sieci Tauron Dystrybucja należy projektować oświetlenie z jej wykorzystaniem w ramach umowy dzierżawy. 4)zastosować w projekcie oprawy oświetleniowe ze źródłami światła typu LED, spełniające min. następujące kryteria: 1. Własności ogólne: a) muszą posiadać znak CE, b) przy ustawieniu 0stopni w stosunku do podłoża, nie mogą emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245-2009 z dnia 18 marca 2009 (Dz. Urzędowy UE z dnia 24.03.2009r.), c) muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471, d) skuteczność świetlna opraw, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system, nie może być gorsza niż 105 lumenów-W, e) muszą spełniać wymogi minimum II klasy ochronności. f) stopień szczelności opraw nie może być mniejszy niż IP 66, g) zakres temperatur pracy od -30stopni do +35stopni. h) moc lamp odpowiednik lamp sodowych o mocy 150W i) założenie min 1 lampy co drugi słup ewentualnie co ok 100 mb, do uzgodnienia z Zamawiającym 2. Korpus opraw powinien spełniać następujące wymagania: a) wykonany z wysokociśnieniowo wtryskiwanego odlewu aluminium lub gotowego kształtownika stanowiącego jednocześnie radiator oprawy, b) korpus nie może posiadać zewnętrznego radiatora w postaci użebrowania, c) konstrukcja korpusu powinna umożliwiać samoczynne oczyszczanie się jego górnej części podczas deszczu, d) korpus zbudowany z osobnej komory zasilania i komory oświetlenia, e) dostęp do komory zasilania powinien odbywać się beznarzędziowo, f) konstrukcja korpusu umożliwia beznarzędziową wymianę układu optycznego wraz układem zasilającym, g) korpus malowany h) źródło światła - panel LED osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie niższym niż IK 09. 3. Uchwyt montażowy opraw musi umożliwiać: a) montaż opraw zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 60-76mm, b) regulację położenia opraw w zakresie -10stopni do +10stopni z krokiem nie mniejszym niż 5stopni, 4. Oprawy mają być wyposażona w panel LED o następujących cechach: a) temperatura barwowa większa od 5000K+(- 5procent), b) co najmniej 80 000 h pracy do L80 przy Ta = 25 stopni C, c) każda dioda w panelu LED musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię. W przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła, d) w przypadku przepalenia się którejś z diod, nie mogą zmienić się parametry zasilania mające wpływ na funkcjonowanie innych diod, e) panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych, 5. Oprawy mają być wyposażone w układ zasilający o następujących cechach: a) układ zasilający ma posiadać trwałość nie gorszą niż zasilany z niego panel LED, na poziomie 80 000 godzin b) układ zasilający ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV c) układ zasilający ma być wyposażony w funkcję utrzymania stałego strumienia świetlnego w czasie d) układ zasilający ma być dostosowany do połączenia oprawy z zewnętrznym sterownikiem, mogącym zmieniać parametry świecenia reduktorem mocy. Uwaga: Parametry materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej należy opisywać zgodnie z art. 29 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2013r. Dz. U. poz. 907 ze zm.). Zgodnie z zapisem art. 31 cyt. wyżej ustawy, opracowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca sporządzając dokumentację projektową kierować się musi zasadami wynikającymi z zapisu art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności, iż: a.przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez Wykonawcę robót budowlanych b.przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, c.przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. d. mając na uwadze powyższe zapisy, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary oraz kosztorys inwestorski nie mogą przywoływać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję. W sytuacjach wyłącznie uzasadnionych, kiedy nie można opisać przedmiotu za pomocą obiektywnych dostatecznie dokładnych określeń projektant dołączy stosowne zestawienie wszystkich użytych nazw produktu, technologii i innych z dokładnym opisem wymaganych parametrów, opisujących warunki równoważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach