Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III

Gmina Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 14 6119922
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 26 26
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 6123361 w. 26, fax. 14 6119922
    REGON: 00053217400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III Zakres projektowania będzie obejmował: Zadanie nr 1 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości DAMIENICE : długość odcinka ok.1820mb, 21 szt. lamp LED, 1 reduktor mocy Uwaga - wg map zagrożenia powodziowego cześć zakresu rozbudowy oświetlenia znajduje się w obrębie obszaru szczególnego zagrożenia powodzią na których prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest średnie i wynosi raz na 100 lat - należy uzyskać uzgodnienie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Krakowie; 1.1 Damienice - ul. Osiedlowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie; 1.2 Damienice - ul. Zapole, Krótka, Ogrodowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.900mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 1.3 Damienice - ul. Brzozowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.210 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 1.4 Damienice - ul. Zakole a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c)szafa sterownicza; 1.5 Damienice - ul. Oleśnickiego , Słoneczna a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.500 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5 szt. LED, c)szafa sterownicza Zadanie nr 2 - Zadanie nr 2 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości MOSZCZENICA: długość odcinka ok.1480 mb, 21 szt. lamp LED, 3 reduktory mocy: 2.1 Moszczenica - droga nr 165: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 2.2 Moszczenica - droga nr 315; a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie; 2.3 Moszczenica - droga nr E-4 przystanek a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.400 mb, ( Łącznie po 200 mb. jednostronnie ) b) dobór i rozmieszczenie opraw - 6 szt. LED , ( obustronnie ) c) szafa sterownicza; 2.4 Moszczenica - droga do E-4, a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.250 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 2.5 Moszczenica - droga do kopalni a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.400 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED, c) szafa sterownicza Ponadto część zakresu występuje w obrębie osuwiska nr 3430 wg map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi (SOPO); 2.6 Moszczenica - droga do dz. nr 265: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.100 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza Uwaga - część zakresu rozbudowy leży w terenie R2 - tereny rolne bez prawa zabudowy położony w strefie osuwania się mas ziemnych wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bochnia. 2.7 Moszczenica - droga do dz. nr 289 a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.120 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza; Uwaga - część zakresu rozbudowy leży w terenie R2 - tereny rolne bez prawa zabudowy położony w strefie osuwania się mas ziemnych wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bochnia. Zadanie nr 3 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości PROSZÓWKI: długość odcinka ok.3120mb, 40 szt. lamp LED, 4 reduktory mocy Uwaga - wg map zagrożenia powodziowego cześć zakresu rozbudowy oświetlenia znajduje się w obrębie obszaru szczególnego zagrożenia powodzią na których prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest średnie i wynosi raz na 100 lat - należy uzyskać uzgodnienie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Krakowie; 3.1 Proszówki - ul. Sportowa + ul. Krótka a)linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.750 mb, b)dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c)szafa sterownicza z reduktorem mocy; 3.2 Proszówki - ul. Zacisze a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 3.3 Proszówki - ul. Nad Młynówką: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza; 3.4 Proszówki - ul. Paszyca + ul. Polna: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.740 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 8 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 3.5 Proszówki - ul. Rzemieślnicza + ul. Kolonia a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.870 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 3.6 Proszówki - ul. Pogodna + ul. Szklarniowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.300 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 3.7 Proszówki - ul. Dworska (k. przedszkola): a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 3.8 Proszówki - ul. Nad Rabą: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie Zadanie nr 4 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości GAWŁÓW: długość odcinka ok.730mb, 10 szt. lamp LED, 1 reduktor mocy: 4.1 Gawłów - Droga do Raby a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie: 4.2 Gawłów - Droga powiatowa w kierunku Ostrowa Szlacheckiego a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.600 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 6 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 4.3 Gawłów - Droga przy boisku sportowym a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok120 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza Zadanie nr 5 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości SIEDLEC: długość odcinka ok.2210 mb, 28 szt. lamp LED, 2 reduktory mocy; 5.1 Siedlec - Droga do oczyszczalni a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.100 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza; 5.2 Siedlec - Droga powiatowa w kierunku szkoły: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.700mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 7 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 5.3 Siedlec - Droga przy nowym osiedlu: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok300 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED, c) szafa sterownicza; 5.4 Siedlec - Droga nr 666: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza: 5.5 Siedlec - Droga nr 603: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie 5.6 Siedlec - Droga - górny Siedlec dz. 503: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.220mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw- 3szt. LED, c) szafa sterownicza, 5.7 Siedlec - Droga do P.Więcława a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3szt. LED, c) szafa sterownicza: 5.8 Siedlec - Droga powiatowa przy cmentarzu: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.480 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy Zadanie nr 6 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości BUCZYNA: długość odcinka ok.2130 mb, 22 szt. lamp LED, 2szt. reduktorów mocy: 6.1 Buczyna - Droga dz. 164 a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.900 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 6.2 Buczyna - Droga dz. 401: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.1050 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 11 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy, 6.3 Buczyna - Droga dz. 42/1: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.180mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza Podane długości linii napowietrznej lub kablowej oświetlenia są długościami orientacyjnymi, Wykonawca zaprojektuje w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego w ofercie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie mapy do celów projektowych stanowiącej podstawę opracowania części graficznej projektu technicznego; 2. Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla każdego zadania oddzielnie; 3.Uzyskanie ogólnych technicznych warunków przyłączenia do sieci TAURON S.A. 4. Przygotowanie koncepcji oświetlenia wraz z propozycją rozwiązań techniczno- materiałowych - przed przystąpieniem do prac projektowych uzyskać akceptację Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań techniczno-materiałowych - bezzwłocznie. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dla każdego zadania oddzielnie. 6. Szczegółowy kosztorys inwestorski i przedmiary robót wraz z ich ewentualną aktualizacją w okresie 2 lat od realizacji zamówienia - dla każdego zadania oddzielnie. 7. Dokumentacja formalno-prawna w 1 egzemplarzu, zawierająca: a.informację z rejestru ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowane będzie projektowane oświetlenie, b.zgody wszystkich właścicieli lub ich pełnomocników na dysponowanie terenem w celu realizacji projektowanego oświetlenia wraz z działkami, po których przebiegać będzie sieć elektroenergetyczna do zasilania projektowanego oświetlenia, c.zezwolenie na wejście w teren działek, na których zlokalizowane będzie projektowane oświetlenie. 8. uzyskaniem dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót w terenie tj. (prawomocnego pozwolenia na budowę, mając na uwadze obowiązujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane). Wykonawcy zostanie udzielone pełnomocnictwo w celu załatwienie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz do podpisywania oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w celu złożenia wniosku o pozwolenia na budowę oraz uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 9. Sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji inwestycji (wg potrzeb Zamawiającego): a.osobista obecność Wykonawcy na budowie wg. potrzeb wynikających z postępu robót i w terminach zapewniających ciągłość prac (bez przestojów) oraz na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wezwania (chyba że strony uzgodnią inne terminy stosownie do potrzeb), b.wykonywanie czynności, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013, poz.1409 z późn. zm.), c.udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, d.udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji, e.opracowanie rysunków zamiennych i rysunków szczegółowych rozwiązań technicznych nieujętych w projekcie. f.opracowanie rysunków zamiennych zgodnie z art. 36a Prawa Budowlanego w razie potrzeby 10. Projekty budowlane należy opracować w 5 egzemplarzach i projekty wykonawcze opracować w 2 egzemplarzach uzgodnionych w Tauron Dystrybucja S.A., specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 1 egzemplarzu, kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót w 1 egzemplarzu. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami. 11. Opracowanie w zależności od potrzeb: opinii geotechnicznej, dokumentacji badań podłoża gruntowego, projektu geotechnicznego lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych z dnia 25 kwietnia 2012r. dla realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Sporządzenia operatów wodno-prawnych - jeśli będzie wymagane 13. W zależności od potrzeb uzyskanie niezbędnych uzgodnień i dokumentacji w związku z projektowaniem inwestycji na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią zgodnie z ustawą Prawo wodne . 14. Uzyskanie w formie pisemnej oświadczeń właścicieli, współwłaścicieli, spadkobierców, zarządców i innych osób uprawnionych dla nieruchomości objętych przebiegiem projektowanej rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego , potwierdzających udzielenia Gminie Bochnia nieodpłatnego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowy i eksploatacji przedmiotu zamówienia 15. Sporządzenie wykazu działek, po których będzie przebiegać sieć oświetlenia ulicznego wraz z wykazem działek i ich właścicieli 16.Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 17. Komplet dokumentów należy dostarczyć również w wersji elektronicznej w formacie PDF, o parametrach nie gorszych niż wyszczególnionych w tabeli poniżej, na płycie CD wg następującego podziału: 18. Projekty budowlano-wykonawczy wraz mapami i Informacją BIOZ- 1 plik 19. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- 1 plik 20. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST- 1 plik 21. Przedmiar robót- 1 plik 22. Kosztorys Inwestorski- 1 plik 23. Komplet dokumentów od 5-8, 10-22 należy wpiąć do segregatora formatu A-4 dla każdego zadania osobno. 24. udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, 25. udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji 3. Uwaga: Zgodnie z zapisem art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2015r. Dz. U. poz. 2164 ze zm.)., opracowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca sporządzając dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia musi kierować się zasadami wynikającymi z zapisów art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym Zamawiający zwraca uwagę, iż przygotowany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi przepisami Prawo Zamówień Publicznych w dacie ich przekazania Zamawiającemu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w rozdz. III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000zł PLN, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Numer 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 z adnotacją Wadium - na zadanie Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III lub w kasie Urzędu Gminy, ul. Kazimierza Wielkiego 26, w godz. od 9.00 - 14.00 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w oryginale. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium składa się w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sekretariacie, pok. nr 11 - nie należy spinać z resztą oferty. 4. Wadium wnosi się najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach