Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz ze studium wykonalności dla zadania nr 3 i 4 z listy zasadniczej Lokalnego Programu Rewitalizacji Brzegu Dolnego na lata 2009-2012

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0713195117 wew. 107
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Kolejowa 29 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 0713195117 wew. 107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz ze studium wykonalności dla zadania nr 3 i 4 z listy zasadniczej Lokalnego Programu Rewitalizacji Brzegu Dolnego na lata 2009-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz ze studium wykonalności dla zadania nr 3 i 4 z listy zasadniczej Lokalnego Programu Rewitalizacji Brzegu Dolnego na lata 2009-2012 oraz przygotowanie wniosków o dofinansowanie w/w zadań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. Prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 program funkcjonalno - użytkowy, o wartości nie mniejszej niż cena zaproponowana w ofercie. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w § 10 SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 program funkcjonalno - użytkowy, o wartości nie mniejszej niż cena zaproponowana w ofercie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób dla wszystkich branż, o których ma świadomość, że będą występowały. . Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.brzegdolny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach