Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu

Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2623422 , fax. 032 2623422
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
    ul. Szpitalna 13 13
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2623422, fax. 032 2623422
    REGON: 00031007700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego i koncepcji bloku operacyjnego). Należy podać minimum jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 netto oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. 2.wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r ( tekst jednolity Dz. U z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm) oraz ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz.U z 2001r, nr 5, poz. 42 z późn. zm) do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: a) architektonicznej bez ograniczeń , b) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do Właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a tego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 3. Wykaz osób o których mowa w pkt. V.1b.2 siwz, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 3). 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( jeśli dotyczy ). 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. VI.3 siwz. 6. Zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert - dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. VI.3 siwz. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoich rodzajem i wartością ( 50.000,00 zł netto ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( należy podać minimum jedną usługę oraz jedną referencje ). W przypadku wskazania większej niż 1 liczby wykonanych usług o których mowa powyżej, każde zadanie winno być potwierdzone referencjami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach