Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń Filii bibliotecznej nr 36 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach przy ul.Genereła Hallera 28

Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2546098 , fax. 032 2546098 w. 113
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach
    ul. Kossutha 11 11
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2546098, fax. 032 2546098 w. 113
    REGON: 00126220000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń Filii bibliotecznej nr 36 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach przy ul.Genereła Hallera 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remont i przebudowa pomieszczeń Filii bibliotecznej nr 36 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach przy ul. Generała Hallera 28 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opracowane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 ze zmianami): 1)dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego, projektów wykonawczych oraz przedmiarów robót ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ ). Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane- licząc od dnia ostatecznego zakończenia odbioru robót. Żadna z części zamówienia nie może zostać powierzona podwykonawcom. Zamówienie o wartości powyżej 14000 euro i poniżej 5150000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)wniosą wadium i przedłożą ofertę w sposób określony w SIWZ; 3)przy realizacji zamówienia zapewnią kierownictwo robót, posiadające odpowiednie dla przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz spełniające wymagania Ustawy z dnia 15grudnia2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 ze zmianami); 4)w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia o charakterze porównywalnym rodzajem i wartością z przedmiotem zamówienia, za które otrzymali potwierdzenia, że zostały one wykonane należycie, tj. Wykonawca winien mieć doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na łącznym wykonaniu robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej o wartości minimum 80 000,00 złotych brutto każda; 5)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Wymagane warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 9 SIWZ - zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1)wypełniony formularz wzoru oferty podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; 2)oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego udzielone przez Wykonawców składających ofertę wspólnie, 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)wykaz osób kadry kierowniczej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wyznaczonej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8)uprawnienia budowlane osób kadry kierowniczej wyznaczonej do realizacji zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 9) wykaz wraz z opisem, miejscem, datą wykonania i podaniem wartości brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o charakterze porównywalnym rodzajem i wartością z przedmiotem zamówienia; 10)minimum dwie referencje potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych o charakterze porównywalnym rodzajem i wartością (minimum 80.000 zł brutto) z przedmiotem zamówienia; referencje powinny zawierać potwierdzenie należytego wykonania roboty budowlanej, datę i miejsce wykonania roboty; 11)dowód wniesienia wadium przetargowego; 12)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 13)kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach