Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Strzelecka 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8431941 , fax. 033 8431941
- Data zamieszczenia: 2013-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim
ul. Strzelecka 10 10
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8431941, fax. 033 8431941
REGON: 00057764400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na terenie powiatów: oświęcimski, wadowicki, chrzanowski. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości przeznaczonych do wykupu działek zajętych pod inwestycje pn.: Część I: Przebudowa lewego wału rzeki Wisły w km 3+700 - 5+000 w miejscowości Gromiec. Ilość działek do wyceny: 23 szt. (obręb Gromiec), Działki są niezabudowane i znajdują się pod istniejącym obwałowaniem rzeki Wisły. Część II: Poprawa ochrony przeciwpowodziowej w gm. Babice w ramach nadbudowy lewego wału rzeki Wisły w km 10+340 - 12+840 w miejscowości Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski. Ilość działek do wyceny: 1 szt. (obręb Mętków), Działka jest niezabudowana i znajduje się pod istniejącym obwałowaniem rzeki Wisły. Część III: Przebudowa lewego wału rzeki Wisły w km 12+840 - 13+840 w miejscowości Mętków. Ilość działek do wyceny: 28 szt. (obręb Mętków), Działki są niezabudowane i znajdują się pod istniejącym obwałowaniem rzeki Wisły. Część IV: Przebudowa prawego wału rzeki Małej Wisły Broszkowice- Harmęże w km 3+020 - 5+025. Ilość działek do wyceny: 4 szt. (obręb Babice), Działki są niezabudowane i znajdują się pod istniejącym obwałowaniem rzeki Małej Wisły. Część V: Rozbudowa lewego wału rzeki Soły w km 0+447 - 1+817. Ilość działek do wyceny:39 szt. (obręb Broszkowice, Oświęcim), Działki są niezabudowane i znajdują się pod istniejącym obwałowaniem rzeki Soły. Część VI: Przebudowa koryta potoku Spytkowickiego w km 0+500 - 1+574. Ilość działek do wyceny: 47 szt. (obręb Spytkowice), Działki znajdują się w korycie potoku Spytkowickiego i posiadają w większości użytki rolno - budowlane. Część VII: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Regulickim w miejscowości Alwernia, Regulice, gmina Alwernia, powiat chrzanowski. Ilość działek do wyceny: 1 szt. (obręb Alwernia), Działka jest niezabudowana i znajduje się w korycie potoku Regulickiego. Suma wszystkich działek do wyceny wynosi: 143 szt. Na każde zadanie przewiduje się zawarcie odrębnej umowy, wystawienia faktur i protokołów odbioru. Forma i ilość operatów: w ilości 2 egz. w formie pisemnej i 1 egz. w formie elektronicznej na nośniku DVD dla każdej z VII części. - Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z przepisami prawa, standardami zawodowymi, zasadami dobrej praktyki zawodowej, powinny przedstawiać przejrzyście i jednoznacznie wnioski z wyceny w sposób, który umożliwi korzystającemu z operatu zrozumienie wyrażanych przez rzeczoznawcę majątkowego opinii oraz jednoznaczną interpretację. Operat szacunkowy powinien zawierać: 1). Wyciąg z operatu szacunkowego Wyciąg z operatu powinien zawierać: - opis przedmiotu wyceny, - określenie celu wyceny, - stan prawny, - zastosowaną procedurę, - oszacowaną wartość przedmiotu wyceny (z wyszczególnieniem wartości: 1 m2 gruntu, ograniczonego prawa rzeczowego), - datę sporządzenia operatu szacunkowego, - pieczęć i podpis rzeczoznawcy majątkowego. 2). kartę wyceny działki sporządzoną odrębnie dla każdej działki. Dopuszcza się możliwość sporządzenia karty wyceny zbiorczo dla kilku działek pod warunkiem że stanowią własność jednego właściciela (współwłaścicieli) 3) wypisy z rej. gruntu z danymi właściciela, powierzchnia , nr księgi wieczystej, 3) protokoły badania ksiąg wieczystych lub innych dokumentów potwierdzających prawo własności nieruchomości (lwh, AWZ), 4). projekty podziałów nieruchomości (podziały zatwierdzone decyzjami podziałowymi). 5). dokumentacja fotograficzna 6). załącznik dotyczący przeznaczenia działki / nieruchomości wynikającego z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (wypis i rysunek lub zaświadczenie) lub protokół z badania przeznaczenia działki / nieruchomości. Projekty podziału działek zatwierdzone decyzjami podziałowymi i inne posiadane dokumenty przekazane będą w siedzibie Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Pozostałe dokumenty niezbędne do sporządzenia operatów Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt. 5. Ponadto należy sporządzić zbiorcze zestawienie działek w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej na nośniku DVD - dla każdej z VII części. - Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z przepisami prawa, standardami zawodowymi, zasadami dobrej praktyki zawodowej, powinny przedstawiać przejrzyście i jednoznacznie wnioski z wyceny w sposób, który umożliwi korzystającemu z operatu zrozumienie wyrażanych przez rzeczoznawcę majątkowego opinii oraz jednoznaczną interpretację. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi / gwarancji jakości za wady operatu szacunkowego na okres 2 lat od dnia podpisania protokołu odbioru. 3. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatów szacunkowych w okresie 24 miesięcy od daty ich wykonania, wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Krakowie.
Dodano: 2016-07-26 - ZP.272.19.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-07-20 - Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Krakowie
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w sprawach regulacji stanu prawnego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, dla założenia ksiąg wieczystych.
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie czynności geodezyjno - technicznych polegających na sporządzeniu wykazów synchronizacyjnych dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu brzeskiego, województwo małopolskie, które zgodnie z zapisami ewidencji gruntów i budynków stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa
Dodano: 2016-06-23 - ZP.272.16.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i powiatu (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej przeznaczonej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, które zgodnie z zapisami operatu EGiB stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa lub JST, położonych na terenie powiatu bocheńskiego.
Dodano: 2016-05-30 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej przeznaczonej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, które zgodnie z zapisami operatu EGiB stanowią własność lub znajdują się we władaniu Skarbu Państwa lub JST, położonych na terenie powiatu bocheńskiego
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.11.2016 zamówienie na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 013, 014, 015, 016 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Nowy Sącz
Dodano: 2016-05-04 - ZP.272.13.2016 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)
Dodano: 2016-04-13