Przetargi.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Gmina Człuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8341001 , fax. 059 8342424
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Człuchów
    ul. Szczecińska 33 33
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8341001, fax. 059 8342424
    REGON: 77097963100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) planu zagospodarowania przestrzennego na działkach 451, 227/3, 227/5, 227/10 obr. Sieroczyn gm. Człuchów zgodnie z uchwałą nr VI/26/11 Rady Gminy Człuchów z dnia 22 lutego 2011r. - powierzchnia terenu objętego planem 2,2202 ha z przeznaczeniem na teren urządzeń rekreacji, usług gastronomicznych, handlu, obsługi ruchu turystycznego oraz lokalizacji ZOO; b) planu zagospodarowania przestrzennego na działkach 238/4 i 450/4 obr. Sieroczyn gm. zgodnie z uchwałą nr VI/25/11 Rady Gminy Człuchów z dnia 22 lutego 2011r. - powierzchnia terenu objętego planem 1,6668 ha z przeznaczeniem pod teren urządzeń rekreacji, usług gastronomicznych, handlu, obsługi ruchu turystycznego oraz lokalizacji ZOO; c) planu zagospodarowania przestrzennego na działkach 450/6 i 450/7 obr. Sieroczyn gm. Człuchów zgodnie z uchwałą nr IX/51/11 Rady Gminy Człuchów z dnia 30 maja 2011r - powierzchnia terenu objętego planem 1,4685 ha z przeznaczeniem na teren usługowy; d) opracowania ekofizjograficznego dla w/w planów miejscowych; e) prognozy oddziaływania na środowisko dla w/w planów miejscowych; f) prognozy skutków finansowych uchwalenia dla w/w planów miejscowych. Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi. Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych, w tej samej skali, w której ma być wykonany projekt planu. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym: - prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień - wraz z rozdzielnikiem; - prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do planu; - prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia; - prezentacja projektu planu; - opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach; - wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, - opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie planu; - zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu zagospodarowania przestrzennego, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu; - rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu planu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; - przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; - przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; - przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej; - przygotowanie wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami; - przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego. Projekt planu winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy z uwzględnieniem potrzeb przedmiotowego zamówienia. Projekt planu winien uwzględniać aktualny stan wiedzy oraz stan prawny, służyć celowi, dla którego zostanie wykonany oraz uzyskać pozytywną opinię Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu w sposób następujący: - opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz, - projekt planu do akceptacji Wójta i zaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno-architektoniczną - 1 egz, - projekt planu do ustawowego uzgadniania i opiniowania - (ilość zgodna z rozdzielnikiem), - prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz, - prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz, - projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu - 1 egz, - strategiczna ocena oddziaływania na środowisko - 3 egz., - projekt planu do przedłożenia Radzie Gminy do uchwalenia - 9 egz, - projekt planu w wersji do publikacji w Dzienniku Urzędowym - 1 egz, - opracowanie ekofizjograficzne, prognozę oddziaływania na środowisko oraz ostateczną wersję studium na elektronicznym nośniku danych - 1 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugczluchow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach