Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
- Data zamieszczenia: 2013-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
ul. Armii Krajowej 14 14
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
REGON: 77097973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA LĘBORKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA LĘBORKA. 1.Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Lęborka, w oparciu o Uchwałę Nr XVIII-231/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 16.05.2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Lęborka stanowiącą załącznik do umowy - załącznika nr 2 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania studium. Granice opracowania wyznaczają granice administracyjne Gminy Miasto Lębork. Powierzchnia opracowania - 1786 ha. Opracowanie winno uwzględniać wymagania wynikające z: - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.11233) - ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami) - innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. b) pozyskanie przez Wykonawcę na jego koszt w jego własnym zakresie map topograficznych w skali 1:5000 pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz innych map (np. zasadnicze, katastralne) niezbędnych do wykonania materiałów planistycznych na potrzeby projektu studium. c) wykonanie: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, - opracowań studialnych dotyczących podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu drogowego, - roboczej wersji projektu studium, - projektu studium do uzgadniania i opiniowania oraz do wyłożenia do publicznego wglądu, - projektu studium do uchwalenia. d) wykonanie: - opracowania ekofizjograficznego, - prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko, - uzasadnienia i podsumowania o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami). 2. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 3. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości. 4. Opracowanie przedmiotu zamówienia składać się będzie z następujących etapów wymagających akceptacji Zamawiającego: a) etap I - analizy i diagnozy stanu istniejącego, opracowanie ekofizjograficzne, b) etap II - opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu drogowego, robocza wersja projektu studium, c) etap III - projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do uzgodnień i opiniowania oraz projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu, d) etap IV - projekt studium z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Miejską oraz podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami). 5.Szczegółowy zakres zamówienia (udział Zamawiającego i Wykonawcy w kolejnych etapach procedury planistycznej): a) etap I: 1) Zamawiający ogłasza w miejscowej prasie oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce i termin składania wniosków do studium; 2) Zamawiający zawiadamia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania studium; 3) Zamawiający zbiera wnioski, o których mowa w pkt.1 i przekazuje je Wykonawcy; 4) Wykonawca analizuje wnioski do studium i określa sposób ich uwzględnienia w projekcie studium; 5) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie a Zamawiający występuje o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko a po uzyskaniu uzgodnień Zamawiający przekazuje je Wykonawcy; 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, - opracowanie ekofizjograficzne; 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 6; 8) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 7 przekaże Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 6; b) etap II: 9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania: -opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu drogowego, -roboczą wersję projektu studium; 10) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 9; 11) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 10 przekaże Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 9; c) etap III: 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -projekt studium wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania na środowisko) do zaopiniowania przez Miejską Komisję Urbanistyczno- Architektoniczną; 13) Zamawiający przedstawia Miejskiej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej do zaopiniowania opracowanie wymienione w pkt. 12, a po otrzymaniu opinii, rozpatruje uwagi wniesione przez Komisję, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 14) Wykonawca po dokonaniu zmian w projekcie studium wynikających z ewentualnych uwag Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej przekaże Zamawiającemu: -projekt studium wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania na środowisko) do uzgodnień i opiniowania, -wykaz organów administracji i instytucji, do których projekt zostanie skierowany celem opiniowania i uzgadniania; 15) Zamawiający ustala termin przedstawienia uzgodnień i opinii; 16) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie a Zamawiający występuje o opinie i uzgodnienia a po ich otrzymaniu przekazuje Wykonawcy w celu sporządzenia ich wykazu oraz rozpatruje je po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 17) Wykonawca wprowadza niezbędne korekty do projektu studium, wynikające z procedury uzgadniania i opiniowania zgodnie z rozstrzygnięciem Zamawiającego; 18) Wykonawca po dokonaniu korekt wymienionych w pkt. 17 przekaże Zamawiającemu projekt studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; 19) Zamawiający określa termin wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu; 20) Zamawiający ogłasza w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu; 21) Zamawiający wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt.20, termin, w którym osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu studium; 22) Zamawiający wykłada projekt studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; 23) Zamawiający organizuje w czasie wyłożenia dyskusję publiczną nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami. W dyskusji tej uczestniczy Wykonawca; 24) Zamawiający przyjmuje ewentualne uwagi, o których mowa w pkt.21 i rozpatruje je, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 25) Zamawiający po rozpatrzeniu wniesionych uwag do projektu studium powiadamia Wykonawcę o swoich decyzjach określając zakres niezbędnych poprawek do projektu studium; d) etap IV: 26) Wykonawca po uwzględnieniu rozstrzygnięć wymienionych w pkt. 25 przekaże Zamawiającemu projekt studium do uchwalenia przez Radę Miejską wraz z sporządzoną przez Wykonawcę listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w pkt. 21 i uzasadnieniem ich odrzucenia; 27) Wykonawca przekaże Zamawiającemu podsumowanie i uzasadnienie o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami); 28) Zamawiający przedstawia do uchwalenia Radzie Miejskiej projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag do projektu studium; 29) W przypadku stanowiska Rady Miejskiej co do konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie studium, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu studium, Zamawiający i Wykonawca ponawia czynności opisane wyżej, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian; 30) Wykonawca po dokonaniu czynności, o których mowa w pkt.29 przekazuje projekt studium Zamawiającemu w formie: - do uchwalenia przez Radę Miejską; 31) Zamawiający po podjęciu uchwały przez Radę Miejską przedstawia ją wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi. 6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647) oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest w Urzędzie Miejskim w Lęborku przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) etap I 1. analizy i diagnozy stanu istniejącego: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 2. opracowanie ekofizjograficzne: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (1 płyta CD), b) etap II 1. opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu drogowego: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 2. robocza wersja projektu studium: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), c) etap III 1.projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do uzgodnień i opiniowania: - ilość egz. w formie papierowej odpowiadająca ilości organów i instytucji oraz dodatkowy 1 egz. 2.projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), d) etap IV 1.projekt studium z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Miejską: - część graficzna studium w technice barwnej w skali 1: 5 000 - 6 egz. w tym 1 egz. w technice barwnej podklejony folią, - część tekstowa - 6 egz. w formie papierowej, - część tekstowa i graficzna studium w wersji elektronicznej (płyta CD) - część tekstowa studium w formacie Word, część graficzna studium w formacie umożliwiającym publikację na stronie internetowej miasta (np. PDF). - rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag - 6 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 2.podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami): - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Kościerska Huta, Nowa Kiszewa, Gostomie, Grzybowo, Niedamowo, Kłobuczyno i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Zielenin
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dwóch obszarów miejscowości Przechlewo oznaczonymi symbolami C i D
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębów ewidencyjnych Gostomie, Wieprznica i Niedamowo.
Dodano: 2016-04-14 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Wdzydze i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Rybaki
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla trasy kanalizacji sanitarnej w gminie Cewice (Oskowo - Cewice, Bukowina - Łebunia, Łebunia - Osowo) zatwierdzonego uchwałą Nr XXXVI/259/2006 Rady Gminy Cewice z dnia 6 kwietnia 2006 roku w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla trasy kanalizacji sanitarnej w gminie Cewice (Oskowo - Cewice, Bukowina - Łebunia, Łebunia - Osowo).
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Cewice dla terenu odzysku i unieszkodliwiania odpadów w obrębie ewidencyjnym Oskowo zatwierdzonego uchwałą Nr XVIII/138/04 Rady Gminy Cewice z dnia 26 sierpnia 2004 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Cewice dla terenu odzysku i unieszkodliwiania odpadów w obrębie ewidencyjnym Oskowo.
Dodano: 2016-04-11 - Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dwóch obszarów miejscowości Przechlewo oznaczonymi symbolami A i B
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA zatwierdzonego uchwałą Nr XXXI/229/05 Rady Gminy Cewice z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA
Dodano: 2016-02-11 - Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb lokalizacji farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Mały Klincz i Zielenin w Gminie Kościerzyna.
Dodano: 2016-02-09 - Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Przechlewo, gm. Przechlewo, w rejonie Osiedla im. Bronisława Juźkowa, ulicy Człuchowskiej i ulicy Szkolnej w Przechlewie
Dodano: 2016-01-20