Przetargi.pl
Operator sprzętu ciężkiego

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. majora Hubala 21 21
    45-266 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
    REGON: 53159856100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Operator sprzętu ciężkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie Operator sprzętu ciężkiego. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności i wiedzy niezbędnej do podjęcia zatrudnienia w zawodzie operatora koparki, ładowarki lub koparko-ładowarki. Osoby bezrobotne zostaną odpowiednio przygotowane do egzaminu. Pozytywny jego wynik skutkuje wydaniem książeczki operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. a)przeprowadzenie szkoleń grupowych dla skierowanych maksymalnie 80, minimalnie 60 osób bezrobotnych, w grupach mieszanych 15-20 osobowych.(do wyboru koparka, ładowarka lub koparko-ładowarka) Grupy rozpoczną szkolenie w odrębnym uzgodnionym po podpisaniu umowy terminie - Grupa 1- I kwartał (sugerowany termin luty- marzec 2010 rok), Grupa 2- II kwartał (sugerowany termin kwiecień 2010 rok), Grupa 3- III kwartał (sugerowany lipiec 2010 rok), Grupa 4- IV kwartał 2010 roku (sugerowany październik 2010 rok)- zgodnie z harmonogramem szkoleń Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu na rok 2010;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wskazanie, iż a) Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze i posiada: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualny (potwierdzony przez pracownika właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (pieczęcią imienną i firmową) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez WUP (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych; Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (art. 20 ust. 1) z dnia 20.04.2004 r., t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm.), b) Wykonawca nie zalega z zapłatą należnych podatków, opłat związanych z działalnością Wykonawcy- zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; c) Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, związanych z działalnością Wykonawcy - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie osób, które będą uczestniczyć w realizacji szkolenia zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku; - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony; - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.formularz ofertowy (załącznik nr 1) - nie może zawierać innych pozycji niż wskazane we wzorze, 3.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4.oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 3 - ( w przypadku istnienia zaległości, należy przedłożyć zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5.aktualny (potwierdzony przez pracownika właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (pieczęcią imienną i firmową) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez WUP (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych; Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (art. 20 ust. 1) z dnia 20.04.2004 r., t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm..), 6.preliminarz kosztów - załącznik nr 4 do SIWZ., 7.wykaz kadry- załącznik nr 5 do SIWZ 8.zatwierdzona przez Wykonawcę umowa - załącznik nr 6 do SIWZ, 9.program szkolenia zgodny ze standardami usług rynku pracy (Dz. U. z 2007 r., nr 47, poz. 314, Rozporządzenie MPiPS z dnia 02.03.2007 r.) - zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy załącznik nr 6, §4 punkt 6a, b, c, oraz zapisami SIWZ punkt V.1.f) i V.2, 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII pkt. 1, pkt. 3(załącznik nr 2), pkt. 4 (załącznik nr 3) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. c) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. d) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. e) Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a)zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, b)umowy spółki, c)pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach