Przetargi.pl
Operator platformy regionalnej projektu E-Zdrowie

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Operator platformy regionalnej projektu E-Zdrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad platformą regionalną projektu E-Zdrowie dla jednostek wymienionych w załączniku. Usługa obejmuje utrzymanie infrastruktury i systemów komputerowych niezbędnych do przechowywania i udostępniania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w Regionalnym Archiwum Elektronicznej Dokumentacji Medycznej wraz z Centrum Certyfikacji z systemem autoryzacji. Przeprowadzenie inwentaryzacji obecnego stanu systemu regionalnego oraz części lokalnych w wymienionych jednostkach. Przeprowadzenie testów działania oraz ponownego uruchomienia w przypadku konieczności. Utrzymanie infrastruktury i oprogramowania, o którym mowa powyżej obejmuje: - Utrzymanie Regionalnego Archiwum Dokumentacji Medycznej; - Utrzymanie Centrum Certyfikacji wraz z systemem autoryzacji; - Usługa utrzymania infrastruktury podstawowej i zapasowej dla wyżej wymienionych systemów; - Utrzymanie wszystkich interfejsów, w tym w szczególności interfejsów do Lokalnych Repozytoriów - Dokumentacji Medycznej oraz Lokalnych Centrów Certyfikacji, znajdujących się u poszczególnych Zamawiających. Do zadań operatora platformy regionalnej będzie należało również: - Podłączanie nowych podmiotów leczniczych do warstwy regionalnej, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, - Generowanie raportów z funkcjonowania platformy, obciążenia, ilości przesłanych rekordów itp.-układ raportów zostanie określony na etapie analizy wstępnej. - Przeprowadzanie comiesięcznych testów komunikacyjnych i generowanie raportów z tych testów. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 15 000,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A O/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669) Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: • Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. • W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska S.A. O/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. • W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia opisując w następujący sposób : <NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES > <NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES > wadium w <TRYB PRZETARGU> na <NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA> nie otwierać przed <DATA I GODZINA OTWARCIA OFERT> Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostać wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykaz usług wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj.: posiadają co najmniej dwie usługi świadczone w ramach Centrum Przetwarzania Danych przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda z usług; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, tj: a. Koordynator usług posiadający doświadczenie w zarządzaniu usługami utrzymania dla podmiotów medycznych oraz koordynujący w ciągu ostatnich 3 lat przed złożeniem oferty realizację usługi spełniającej wymagania opisane w części A ustępie 1 punkt 1.3.1 niniejszego SIWZ. b. Administrator posiadający doświadczenie w administrowaniu infrastruktury udostępnianej z zewnętrznego Centrum Przetwarzania Danych dla podmiotów medycznych oraz posiadający doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą oferowaną w ramach usługi spełniającej wymagania opisane w części A ustępie 1 punkt 1.3.1 niniejszego SIWZ. c. Kierownik projektu, osoba posiadająca certyfikat Prince 2 Practitioner lub równoważny d. Inżynier, odpowiadająy za działanie systemów, posiadającego nie zbędna wiedze techniczną w zakresie realizacji projektu, udokumentowaną niezbędnymi certyfikatami. 4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł., 5. Oświadczenie, że osoby biorące bezpośredni udział w wykonywaniu przedmiotowej usługi zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione są na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040) stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 7. Wykaz podwykonawców - ,,Tabela podwykonawcy” - stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach