Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Psary, Gmina Wisznia Mała"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, Strzeszów, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 312 82 27, , fax. +48 71 310 68 38
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej
    Strzeszów, ul. Lipowa 15
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 71 312 82 27, , fax. +48 71 310 68 38
    REGON: 22061639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pgk.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Psary, Gmina Wisznia Mała"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych projektowanych przez Zamawiającego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Psary, Gmina Wisznia Mała” 2. Przedmiotem robót budowlanych oraz instalacyjnych są wszystkie czynności umożliwiające wykonanie i odbiór robót budowlanych związanych z inwestycją pn. „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Psary, Gmina Wisznia Mała”. 3. Przewidywany zakres rzeczowy robót obejmuje: a) Remont istniejącego budynku Stacji Uzdatniana Wody (zwanej dalej SUW) o kubaturze: przed rozbudową 411, po rozbudowie 468 m3 b) Remont istniejącego zbiornika wody uzdatnionej o poj. V=100 m3 c) Budowa pomieszczenia i zakup agregatu prądotwórczego o mocy 60 kVA (48kW), d) Rozbiórka dwóch istniejących zbiorników wody uzdatnionej o poj. V = 50 m3 każdy, e) Budowa nowego zbiornika wody czystej o poj. V = 300 m3; f) Przebudowę i rozbudowę wewnętrznych instalacji sanitarnych SUW, g) Przebudowę i rozbudowę zewnętrznych instalacji sanitarnych SUW, h) Modernizację układu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody, i) Modernizację układu elektrycznego, opomiarowania i automatyki sterującej SUW, j) Wykonanie zdalnego systemu monitoringu pracy SUW; k) Remont istniejących zbiorników popłuczyn; l) Remont istniejących obudów studni głębinowych, m) Wymiana oświetlenia terenu SUW, n) Budowę dróg wewnętrznych SUW, o) Wykonanie nowego ogrodzenia SUW po trasie istniejącego ogrodzenia. 4. Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zostały szczegółowo opisane w Części III SIWZ zawierającej:  CZĘŚĆ III.1 OPZ – informacja wstępna  CZĘŚĆ III.2 OPZ – dokumentacja projektowa  CZĘŚĆ III.3 OPZ - STWiOR  CZĘŚĆ III.4 OPZ - PRZEDMIAR ROBÓT- materiał pomocniczy Uwaga ! STWiORB, dokumentacja projektowa oraz pomocnicze przedmiary robót zostały zgrupowane i oddzielone w odrębne zbiory. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona także wszelkie prace tymczasowe i towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, Próby Końcowe, wszelkie inne czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania Robót do eksploatacji oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Robót lub ich części od właściwych organów administracji publicznej albo zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwych organów administracji publicznej do przystąpienia do użytkowania robót zgodnie z Prawem, a w szczególności; 1) organizację, zagospodarowanie i likwidację terenu budowy oraz właściwe jego oznakowanie; 2) wytyczenie robót budowlanych w terenie, objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej; 3) wszelkie prace towarzyszące i roboty tymczasowe niezbędne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym wszelkich robót związanych z usunięciem kolizji nowo budowanych sieci z istniejącym niezainwentaryzowanym lub błędnie zainwentaryzowanym uzbrojeniem terenu; 4) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; 5) sprzątanie oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) zasilanie w energię elektryczną oraz media technologiczne niezbędne do prowadzenia robót i zagospodarowania terenu budowy; 7) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 8) przeprowadzenie prób końcowych dla wykazania gwarantowanych w Ofercie efektów: technologicznego i ekologicznego, oddanie obiektów do użytkowania oraz uzyskanie wszystkich właściwych dokumentów wymaganych przepisami prawa Rzeczpospolitej Polskiej, w tym pozwolenia na użytkowanie dla zmodernizowanego obiektu. 9) zapewnienie potrzebnego nadzoru do przeprowadzania prób eksploatacyjnych przez Zamawiającego. 10) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą graficzną i opisową oraz zmianami w ewidencji w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym; 11) dokonanie i uzyskanie odpowiednich zgłoszeń, zezwoleń i pozwoleń umożliwiających użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, prawa pracy, prawa energetycznego, prawa ochrony przeciwpożarowej); 12) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji fotograficznej Robót z każdego etapu realizacji; 13) przeprowadzenie Szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wszystkich obiektów i wyposażenia 14) zagwarantowanie możliwości zakupu części zamiennych i zużywających się w okresie gwarancji, zgodnie z Wykazem części zamiennych i zużywających się, wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Inspektora; 15) zapewnienie przeglądów i usług serwisowych w okresie gwarancji; 16) wykonanie Tablic Informacyjnych zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego oraz uzyskanie Dzienników Budowy na poszczególne projektowane i budowane obiekty; 17) ustanowienie Kierownika Budowy. Szczegółowy wykaz obowiązków Wykonawcy w zakresie prac tymczasowych i towarzyszących znajduje się w § 5 ust. 2 CZ. II SIWZ – Wzór umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) osób kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu podstawowych czynności technicznych lub prac budowlanych w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 60.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) przytoczenie nazwy niniejszego postępowania; c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem; d) kwotę gwarancji/poręczenia; e) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą; f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: (i) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub (ii) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (iii) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iv) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3. Gwarancja/poręczenie winno być nieodwołane i bezwarunkowe, w szczególności musi jasno opisywać warunki formalne konieczne do skutecznej realizacji uprawnień Beneficjenta z tytułu gwarancji/poręczenia; 4. Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej Strzeszów, ul. Lipowa 15 55 – 114 Wisznia Mała rachunek Bankowy; Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta 98 9591 0004 2001 0010 9530 0001 z dopiskiem: Wadium – zamówienie nr 1/ZP/2020 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty, zaleca się złożenie oryginału w odrębnej kopercie składanej wraz z ofertą (celem bezpiecznego zdeponowania u Zamawiającego) oraz umieszczenie w ofercie kopii oryginału dokumentu wadium. 6. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert pod rygorem określonym w art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy PZP tj. odrzucenia oferty. 2) Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, ale nie jest to wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z Załącznikiem do Oferty - na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ. b) Tabelę Ceny Ryczałtowej sporzadzoną w oparciu o wzór stanowiacy Załacznik nr 1A do SIWZ; c) Wzór wykazu materiałów/urządzeń równoważnych stanowiący załącznik nr 1B w przypadku, o którym mowa w pkt. 4.11 SIWZ d) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załączniku nr 2 e) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ f) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku określonego w punkcie 9.1.2) lub 9.1.3) polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych; g) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie lub możliwego do bezpłatnego pozyskania odpisu z właściwego rejestru; h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; i) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach