Przetargi.pl
ODNOWIENIE CENTRUM WSI POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ULICY MŁYNARSKIEJ I SPACEROWEJ W MIEJSCOWOŚCI OZOROWICE, GMINA WISZNIA MAŁA ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 DZIAŁANIE 313,322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODNOWIENIE CENTRUM WSI POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ULICY MŁYNARSKIEJ I SPACEROWEJ W MIEJSCOWOŚCI OZOROWICE, GMINA WISZNIA MAŁA ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 DZIAŁANIE 313,322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej ul. Młynarskiej oraz ul. Spacerowej w miejscowości Ozorowice, gmina Wisznia Mała w następującym zakresie: 1) Roboty drogowe - w ulicy Spacerowej wykonanie jezdni o szerokości 5,50m z przewężeniem w rejonie istniejącego przepustu do szerokości 3,50m; jednostronnego chodnika na całej długości ulicy po jej wschodniej stronie o szerokości 2,00m do skrzyżowania z ul. Młynarską oraz na dalszym odcinku po stronie zachodniej o szerokości 1,50m, w ulicy Młynarskiej wykonanie jezdni o szerokości 5,50m; jednostronnego chodnika po stronie południowej o szerokości zmiennej w granicach 1,25-2,00m na całej długości ulicy. Na końcowym odcinku ze względu na stosunki własnościowe ulica przybiera charakter ciągu pieszo-jezdnego o szerokości jezdni 3,0m z dwoma mijankami o szerokości min. 2,00m. 1.1) Rodzaje nawierzchni - 1.1.1) Nawierzchnia w centrum - teren przy kościele: a) jezdnia uliczek- kostka kamienna rzędowa (granitowa) 18/20cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty 15cm, kruszywo łamane 0/63 gr.15cm, kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10cm, miał kamienny 0/4mm gr.3 cm w ilości 1029 m2 . b) plac i chodnik w rejonie kościoła - kostka kamienna rzędowa (granitowa) 9/11cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty 15cm, kruszywo łamane 0/63 gr.15cm, kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10cm, miał kamienny 0/4mm gr.3 cm) w ilości 436 + 179= 615 m2 . c) chodnik -rejon kościoła ul. Spacerowa nawierzchnia z płyt kamiennych gr. 5 cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty gr.10cm, kruszywo łamane 0/63 gr.10cm, piasek średni gr.3cm) w ilości 90 m2 . d) chodnik w rejonie kościoła -kostka brukowa granitowa gr. 4/7cm, 9/11cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty gr.10cm, kruszywo łamane 0/63 gr.10cm, piasek średni gr.3cm) w ilości 339 m2 . 1.1.2) Nawierzchnia uliczki ( poza rejonem kościoła): a) jezdnia ulic- kostka betonowa szara gr.8cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty 15 cm, kruszywo łamane 0/63mm gr.15 cm, kruszywo łamane 0/31,5mm gr.10 cm, miał kamienny 0-4mm gr.3cm)- w ilości 2806 m2. b) chodnik - kostka betonowa szara gr.8cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty gr.10cm, kruszywo łamane 0/63mm gr.10cm, piasek średni gr.3cm) w ilości 1654 m2 . c) wjazdy - kostki betonowej czerwonej o gr. 8cm na podbudowie (piasek gruboziarnisty gr.10cm, kruszywo łamane 0/31,5mm gr.15 cm, miał kamienny 0/4mm gr.3cm) w ilości 235 m2 . 2) Odwodnienie korpusu drogowego Wykonanie kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Spacerowej i Młynarskiej z rur PCV- U, SN=8kN/m2 o średnicy: 315 mm- długość 88,00 m; 250 mm-długość 357 m; 200 mm- długość 162m ; 150 mm-długość 19 m wraz z wpustami ulicznymi i odwodnieniem liniowym typu ACO- DRAIN. 3) Oświetlenie drogowe Wykonanie oświetlenia ulicy Spacerowej i Młynarskiej . Do oświetlenia drogowego zastosowano słupy parkowe w ilości 28 szt. wysokości 5m z lampami o mocy 100W,kabel typu YAKY 06/1,0 kV 4x 35 mm2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj: Gmina Wisznia Mała Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu i jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert, to jest w Gminie Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 pok. Nr 3, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.6 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą - art. 85 Pzp ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 5) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: wykonali co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę ulic lub placów lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej o powierzchni minimum 2500 m2 oraz co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę odwodnienia ulic lub placów lub chodników o długości minimalnej 500 mb z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, podać ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 6) b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. tj, dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. - uprawnienia ogólnobudowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - osobą posiadającą aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne - E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - (osoba wykonująca pomiary) wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - osobą posiadającą aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne - D, uprawniające do zajmowania się dozorem nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV- (osoba sprawdzająca) wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia branży inżynierii sanitarnej z zakresu budowy sieci zewnętrznych oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 4 wzór 2.3 i poz. 7 i 8) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 2 wzór 2.1) 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca dostarczy wraz z ofertą: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 11) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, wykonawcy wraz z oferta przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.1) Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 2.2 ) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór nr 2.3) Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.4 ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uprawnienia budowlane osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz branżowych kierowników robót zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) Zbiorcze zestawienie kosztów ( wzór 2.5) Dowód wniesienia wadium. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach