Przetargi.pl
Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej i odcinka ul. Skrzydlatej

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej i odcinka ul. Skrzydlatej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej i odcinka ul. Skrzydlatej Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40 - 2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej i odcinka ul. Skrzydlatej. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY: 1) PRZEDMIAR: Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej w Elblągu 2) PRZEDMIAR: Odnowa odcinka nawierzchni ul. Skrzydlatej w Elblągu Zamawiający informuje, że przedmiary wymienione w pkt I. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. II. Uproszczona dokumentacja wykonawcza na roboty budowlane p.n. Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej i odcinka ul. Skrzydlatej. B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji: Odnowa nawierzchni ul. Lotniczej i odcinak ul. Skrzydlatej Adres obiektu: Elbląg: ul. Lotnicza - droga gminna Nr 401094 N ul. Skrzydlata - droga powiatowa nr 2046 N Branża: drogowa Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt II. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, b) wyprofilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, d) regulacja studzienek i włazów. 4. Zakres robót obejmujący przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o uproszczoną dokumentację wykonawczą na roboty budowlane wymienioną w sekci II.1.3) pkt 2. ppkt A.II. ogłoszenia. 5. Zamawiający informuje, że: 1) w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy przyjęte przez właściwy organ zgłoszenie robót polegających na odnowie odcinków nawierzchni ul. Lotniczej i ul. Skrzydlatej. 2) roboty budowlane będą prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. Zamawiający dopuszcza zamknięcie ruchu kołowego i pieszego tylko w wyjątkowych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym. 3) inspektorem nadzoru będzie Pani Barbara Wieczorek 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Ustanowienia kierownika budowy, pełniącego funkcję kierownika robót drogowych. 2) W czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należy ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 3) Zakres zleconych robót wykonać siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 4) Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga. 5) Ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 6) Wykonania przedmiotu zamówienia z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane (art. 10) tj. muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 7) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 5 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w 3 egz. 8) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 9) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. Kopie w/w umów zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 10) W czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic i dojazdy do posesji. 11) Po upływie gwarancji zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach