Urząd Gminy Mierzęcice ogłasza przetarg
- Adres: 42-460 Mierzęcice, ul. Wolności 95
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2887900 , fax. 032 2887055
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mierzęcice
ul. Wolności 95 95
42-460 Mierzęcice, woj. śląskie
tel. 032 2887900, fax. 032 2887055
REGON: 00054002100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mierzecice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa i utwardzenie terenu wokół budynku GOK w Mierzęcicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi dojazdowej do Gminnego Ośrodka Kultury w Mierzęcicach (GOK): - rozbiórkę istniejących krawężników, obrzeży - frezowanie nawierzchni asfaltobetonowej na gł. 5,0 cm - 962,5 m2 - remont nawierzchni bitumicznej 4+4 - 962,5 m2 - nakładka z asfaltobetonu gr. 2,0 cm - 573,9 m2 - ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej z oporem 400,0mb - ułożenie nowych obrzeży 30,0 mb - wykonanie wpustów ulicznych ( 2 szt. ) z przykanalikami z rur pcv fi 200 ( 40,0 mb) - ułożenie korytek ściekowych betonowych 8,0 mb - ułożenie chodnika z kostki betonowej kolor gr. 8 cm 50,0 m2 Do oferty należy dołączyć kosztorys inwestorski - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na realizacji minimum 1 roboty budowlanej zbieżnej z przedmiotem zamówienia a) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi b) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mierzecice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Turza Śl. - budowa odnogi ulicy Powstańców
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Kroczyce - Siemięrzyce [Wrzoski]
Dodano: 2016-06-30 - Budowa oświetlenia zespołu boisk sportowych przy ul. Klasztornej w Ornontowicach.
Dodano: 2016-06-29 - Budowa drogi dojazdowej do strefy przemysłowej w Gorzyczkach - etap II cz.1
Dodano: 2016-04-27 - Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Gen. Ziętka i 26 Stycznia z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - wykonanie drogi wewnętrznej - ul. 26 Stycznia - (Etap VI - podetap 8, 9 i 10)
Dodano: 2016-04-20 - Zabudowa rurociągów w szybach Oddziału CZOK:CzęśćIDostawa i zabudowa rurociągu tłocznego DN500 w szybie Bańgów i na powierzchni Etap IIICzęść IIZabudowa rurociągu tłocznego w szybie Gigant-etap IIIprzebudowa nadszy-bia,zabudowa rurociągu na poz825,zabudowa w szybie,dostawa rur do szybu-kontynuacja prac rozpoczętych w 2014,dostawa rur dla realizacji etapu III w 2016r.CzęśćIII-Wymiana rurociągu p.poż.DN150 w szybie Gigant od poz 575 do poz825 do stacji redukcyjnej,częściowa dostawa rur.Część IV-Wymiana rurociągu spustowego DN300 zpoz 600m do poz690m w szybie Jan III
Dodano: 2016-04-18 - Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w zlewni oczyszczalni ścieków w Strumieniu - Budowa kanalizacji sanitarnej w Strumieniu i Zbytkowie - Etap 2 część 2 w ramach przedsięwzięcia pn. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Strumień - ul. Wspólna, droga gruntowa
Dodano: 2016-04-15 - Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa ul. Sienkiewicza w m. Kroczyce
Dodano: 2016-04-11 - Budowa drogi dojazdowej do strefy przemysłowej w Gorzyczkach - etap II cz.1
Dodano: 2016-03-31