Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
- Data zamieszczenia: 2013-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
ul. Główna 5
47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
REGON: 27625844000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa rowów B-1, D-2, D-3, Nr 3 i Nr 4 w Bieńkowicach o łącznej długości 5.000m - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Odbudowa rowów B-1, D-2, D-3, Nr 3 i Nr 4 w Bieńkowicach o łącznej długości 5.000m, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
Zakres zadanie obejmuje:
- wykoszenie wraz z wygrabieniem skarp
- ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń, oraz wycinka drzew
- wykopy ziemne i odmulenie mechaniczne koryta rowów wraz z rozplantowaniem urobku i plantowaniem skarp
- wykonanie pojedynczych opasek faszynowych
- czyszczenie przepustów rurowych i ramowych
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty przygotowawcze; roboty ziemne, niwelacje rowów, roboty w zakresie kopania rowów,
b) organizację budowy, obejmującą:
- organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia,
- odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub działek sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót oraz wypłatę należnych odszkodowań w przypadku uszkodzenia płodów rolnych lub spowodowaniu innych szkód na działkach rolnych.
3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót - niwelacje spadków dna rowów; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
4. Warunki wykonawstwa:
a) uzgodnienie wejścia w teren z właścicielami działek sąsiednich (na piśmie), a po zakończeniu zadania pisemne potwierdzenie, że właściciel działek sąsiednich nie wnosi żadnych roszczeń w stosunku do wykonawcy;
b) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków uzgodnień dokumentacji, wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
c) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i należących do właściwej izby samorządu zawodowego. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego;
d) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
e) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
5. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr I,
b) Przedmiar robót - Zał. Nr II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
Przystępując do przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska sportowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-26 - Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej (zgodnie z dokumentacją techniczną Oddziału Laryngologii) wraz z częściową adaptacją poddasza - etap II. Sygn. sprawy DZP/19PN/2016
Dodano: 2016-07-13 - Likwidacja obiektów budowlanych w rejonie szybów głównych wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami cześć I : zadanie 1-6, część II: zadanie 1-7, część III: zadanie 1-5 dla SRK S.A Oddział KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-13 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 39a wraz z uporządkowaniem terenu.
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku po byłej podstacji trakcyjnej wraz z kanałami technologicznymi, do poziomu posadowienia ław fundamentowych, zlokalizowanej w Wojkowicach przy ul. G. Morcinka 11; działka o numerze geodezyjnym 1067/6, karta mapy 4, obręb Wojkowice
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 46 w Knurowie
Dodano: 2016-06-30 - Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku
Dodano: 2016-06-27 - Budowę chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w miejscowości Łękawica- etap III
Dodano: 2016-06-22