Przetargi.pl
Odbudowa nawierzchni w ciągu ulicy Bema w Karpaczu

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa nawierzchni w ciągu ulicy Bema w Karpaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni ulicy Bema w Karpaczu polegający na naprawie i wzmocnieniu konstrukcji drogi, odbudowie i przebudowie elementów odwodnienia i infrastruktury technicznej oraz wymianie nawierzchni. 2. PARAMETRY DROGI: długość drogi -251,0 m; szerokość jezdni - 4,0 m; szerokość ścieżki z kostki betonowej bez obrzeży - 1,5 m; powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 812,5 m2; powierzchnia zjazdów i skrzyżowań z betonu asfaltowego - 139,0 m2; powierzchnia zejść i ścieżki z kostki betonowej szarej 8,0 cm - 119,6 m?; powierzchnia zejść z kostki kamiennej 9/11 cm - 7,0 m2; pow poboczy z kruszywa kam z pow utrwal emulsją i grysami - 200,0 m?; ścieki i pobocza z kostki kamiennej 11/14 cm - 66,6 m?; ścieki z elementów bet prefabrykowanych 50x50x15 cm - 26,5 m; umocnienie rowów płytami bet ażurowe grub. 8 cm na ław bet - 103,44 m2; wykonanie rowów - 20,16 m?; przepusty z rur karbowanych PEHD ? 300 mm - 59,0 m; studnia kanalizacyjna przelotowa z kratą deszczową - 1 szt.; spadki podłużne - do 7,0 %; spadki poprzeczne - 1÷3 %. 3. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE: Konstrukcja jezdni: jezdnię i jej elementy wykonać w następujący sposób:1) jezdnia, zjazdy: a) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm; b) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm; c) skropienie asfaltem podbudowy w ilości 0,5 - 0,7 kg/m2; d) wyrównanie i wzmocnienie podbudowy z betonu asfaltowego - AC16W w ilości średnio 150 kg/m2; e) skropienie asfaltem pomiędzy warstwami z bet asfaltowego w ilości 01 - 0,3 kg/m?; f) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - AC 11S o grubości 4 cm; 2) skrzyżowania: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr 4- 7 cm; b) skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni w ilości 0,3 - 0,5 kg/m?; c) wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości średnio 75 kg/m?; d) skropienie asfaltem pomiędzy warstwami z betonu asfalt w ilości 0,1 -0,3 kg/m?; e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - AC11S o gr. 4,0 cm; 3) zjazdy z kostki betonowej: a) ułożenie obrzeży beton 8x30x100 cm na ławie z betonu C12/15; b) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubość 15 cm; c) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 8,0 cm; d) podsypka cementowo- piaskowa gr. 3,0 cm; e) ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm ( kolor szary); 4) ścieżka z kostki betonowej: a) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5 Mpa gr 15 cm; b) ułożenie obrzeży beto 8x30x100 na ławie oporowej z betonu C12/15; c) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 gr 15 cm; d) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr 8 cm; e) podsypka cementowo - pisakowa gr. 3,0 cm; f) ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm; 5) zejścia do budynków z kostki kamiennej: a) ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100 na ławie z betonu C12/15; b) podbudowa z betonu C12/15 gr 20 cm; c) ułożenie kostki kamiennej granitowej gr. 9/11 cm. 4. Odwodnienie: 1) ułożenie na dnie rowu ścieków z elementów betonowych prefabrykowanych 50x50x15cm na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm; 2) ułożenie ścieków i poboczy z kostki kamiennej 11/14 na ławie gr. 20 cm z bet. C 12/15 szer. min. 60 cm wzdłuż krawędzi jezdni, brukowanie powierzchni włączeń ścieków do rowów przy ściankach przepustów; 3) ułożenie poboczy z kostki kamiennej 11/14 cm na ławie gr. 20 cm z bet. C 12/15 szer. 50 cm na łukach skrzyżowań; 4) wymiana i ułożenie przepustów i kanałów z rur PEHD ? 300 mm; 5) ułożenie przykanalików - wpięcie istniejącego odwodnienia do kanałów z rur PEHD trójniki; 6) wykonanie rowu wzdłuż ścieżki dla pieszych 0,32 m?/mb; 7) profilowanie i umocnienie istniejących rowów płytami betonowymi ażurowymi na gr. 8,0 cm zatopionymi na ławie z bet C12/15 gr. 10 cm; 8) spoinowanie oraz regulacja murów oporowych i koryta potoku Skałka kamieniem łamanym przy kładce dla pieszych. 5. OPIS ROBÓT: 1) Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać od zarządcy drogi zezwolenie na zajęcie pasa drogowego. Roboty wykonywać i oznakować zgodnie z projektem zmiany organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót. Roboty przeprowadzić przy częściowym lub całkowitym zamknięciu drogi z umożliwieniem przejazdu i dojścia mieszkańcom i właścicielom posesji. W pierwszej kolejności należy wytyczyć oś trasy i odtworzyć granice działek. Następnie należy usunąć krzewy i pnie drzew z poboczy i jezdni oraz wykonać plantowanie poboczy. W dalszym etapie należy przeprowadzić rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi. Przy korytowaniu drogi należy zwrócić szczególną uwagę na urządzenia podziemnej infrastruktury technicznej zlokalizowane w drodze i rowie jak sieci, włazy kanałowe, pokrywy studni telekomunikacyjnych, skrzynki zaworów i słupy. Po odkryciu wszelkich urządzeń należy je oznakować i przygotować do regulacji lub przebudowy. Przy wykonywaniu robót ziemnych i korytowaniu pod konstrukcję drogi i odwodnienie należy uzgodnić z właścicielami sieci miejsca kolizji oraz wykonać ewentualne zabezpieczenia miejsc występowania kolizji. Należy zwrócić szczególnie uwagę na sieci, które w poboczach drogi mogą występować na płytkiej głębokości. Po wykonaniu prac rozbiórkowych można przystąpić do robót związanych z naprawą odwodnienia. Należy wykonać przepusty i kanały z rur karbowanych PEHD na ławie żwirowo - piaskowej. W istniejących kanałach znajdują się obecnie liczne wejścia drenażowe i przykanaliki, nieprawidłowo wpięte, które należy włączyć do remontowanego kanału za pomocą trójników systemowych. Pomiędzy dwoma odcinkami kanału należy wykonać studnię ściekową przelotową z kinetą oraz kratą deszczową odbierającą wody opadowe z jezdni i zjazdów. Wykonać ścieki, pobocza i zejścia z elementów kamiennych oraz ściek z prefabrykatów betonowych na ławie betonowej. Wyprofilować rowy pod umocnienia z płyt ażurowych gr. 8,0 cm i zatopić je na ławie z betonu. Rzędne dna rowów należy dopasować do wylotu i wlotu przepustów i kanałów. Ścianki czołowe przepustów wykonać z kamienia łamanego na ławie betonowej. Nawierzchnię na skrzyżowaniach należy sfrezować na gr. 4-7 cm. Następnie wykonać warstwy konstrukcyjne drogi pod nawierzchnię jezdni, zjazdów i ścieżki dla pieszych. W miejscach korytowania pod nową nawierzchnię jezdni, zjazdów i ścieżki dla pieszych należy wykonać pełną konstrukcję podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 + 8 cm, konstrukcję ścieżki należy dodatkowo wzmocnić gruntem stabilizowanym cementem gr. 15 cm, a krawędzie zabezpieczyć obrzeżami betonowymi 8x30x100 cm na ławie betonowej. Na tak przygotowanej podbudowie wykonać nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego oraz nawierzchnię z kostki betonowej. Pierwszą warstwą jest wyrównanie, wzmocnienie, a zarazem wyprofilowanie przy pomocy rozkładarki mas bitumicznych, na sfrezowanych powierzchniach mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 75kg/m2. Następnie na całej powierzchni jezdni i zjazdów na nowej podbudowie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC16W śr. 150,0 kg/m?. Po odebraniu przez inspektora nadzoru warstwy wyrównawczej można przystąpić do ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm. Nawierzchnię ścieżki dla pieszych wykonać z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo piaskowej gr 3,0 cm. 2) Pobocza wzdłuż krawędzi jezdni wyprofilować niesortem kamiennym 0/31,5 mm wzmocnionym asfaltem i grysami. 3) Całość prac wykonać zgodnie z rozporządzeniem WTiGM z 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz według szczegółowych specyfikacji technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karpacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach