Przetargi.pl
Odbudowa nawierzchni drogi gminnej nr 119838 - ulicy Żwirki i Wigury, o długości 0,291 km do OWP Złoty Łan wraz z częściową odbudową sieci kanalizacji deszczowej.

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa nawierzchni drogi gminnej nr 119838 - ulicy Żwirki i Wigury, o długości 0,291 km do OWP Złoty Łan wraz z częściową odbudową sieci kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Rozwiązania sytuacyjne Jezdnie zaprojektowano o szerokości: - 5,25m (od skrzyżowania z ulicą Jadwigi, do schodów przy budynku ul. Żwirki i Wigury nr 3). - 5,00m (od schodów przy budynku ul. Żwirki i Wigury nr 3, do końca remontowan
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione w te
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (według otrzymanego wzoru) 2. dowód wniesienia wadium 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem-odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych 6. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia 9. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 10. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń 12. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości 13. wykaz osób uprawnionych do występowania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta 14. wykaz sprzętu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach