Przetargi.pl
Odbudowa nawierzchni bitumicznej i korpusu drogowego drogi gminnej nr 632034P w km 0+182,5 - 0+217,5 oraz przepustu w km 0+200 w miejscowości Ruda Wieczyńska

Gmina Gizałki ogłasza przetarg

  • Adres: 63-308 Gizałki, ul. Kaliska 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7411517 , fax. 62 7411195
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
    ul. Kaliska 28 28
    63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7411517, fax. 62 7411195
    REGON: 25085511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa nawierzchni bitumicznej i korpusu drogowego drogi gminnej nr 632034P w km 0+182,5 - 0+217,5 oraz przepustu w km 0+200 w miejscowości Ruda Wieczyńska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie nawierzchni bitumicznej i korpusu drogowego drogi gminnej nr 632034P w km 0+182,5 - 0+217,5 oraz przepustu w km 0+200 w miejscowości Ruda Wieczyńska. Zakres robót ww. zadania obejmuje roboty drogowe w następującym zakresie: a) wykonanie pełnej konstrukcji jezdni o długości 35m i szerokości 3,00 m z betonu asfaltowego o konstrukcji: - warstwa odsączająca grubości 20 cm - piasek średni, - warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego. b) wykonanie ścieku z elementów prefabrykowanych o szerokości 0,30 m ułożonych przy krawędzi jezdni na podsypce cementowo piaskowej i ławie betonowej z betonu C12/15 - 24 m. c) wykonanie barierek ochronnych U-12a z rur stalowych - 18 m. d) wykonanie przepustu o długości 7,0 m z elementów prefabrykowanych betonowych o przekroju prostokątnym 1,50 x 2,00 m zapewniające klasę A posadowionych na ławie fundamentowej z betonu C12/15 o grubości 0,40 m. e) wykonanie ścianki czołowej żelbetowej o długości 9,0 m, wysokości 3,85 m i grubości 0,40 m - 2 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: BS Pleszew O/Gizałki nr 24 8407 0003 0400 0185 2000 0021 z wpisem na dowodzie wpłaty - wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Odbudowa nawierzchni bitumicznej i korpusu drogowego drogi gminnej nr 632034P w km 0+182,5 - 0+217,5 oraz przepustu w km 0+200 w miejscowości Ruda Wieczyńska. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie uznane za wniesione wówczas, jeśli w podanym terminie na składanie ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 8) Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach