Przetargi.pl
Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Białej Lądeckiej w m. Lądek Zdrój w ciągu drogi gminnej 119807D km 0+788 - ul. Langiewicza - zaprojektuj i wybuduj

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Białej Lądeckiej w m. Lądek Zdrój w ciągu drogi gminnej 119807D km 0+788 - ul. Langiewicza - zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: 1.Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu: - Dokumentacji projektowej w zakresie odbudowy kładki dla pieszych z możliwością dopuszczenia ruchu pojazdów osobowych, ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Przedmiarem Robót oraz uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać roboty budowlane, - Robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego. 2.Charakterystyczne parametry określające wielkość istniejącego obiektu i zakres robót budowlanych. Kładka dla pieszych na rzece Białej Lądeckiej w m. Lądek Zdrój w ciągu drogi gminnej 119807D km 0+788 - ul. Langiewicza . Opis konstrukcji: - rok budowy przed 1945 r. - długość całkowita obiektu - 27,45 m - rozpiętość teoretyczna-rozpiętość w świetle podpór - 12,86-10,80 m - rozstaw podpór - 7,20 + 12,86 + 5,65 m - liczba przęseł - 3 - kładka na prostym odcinku drogi - schemat statyczny obiektu - swobodnie podparty - konstrukcja nośna - belki walcowane - szerokość całkowita obiektu - 1,22 m - rodzaj konstrukcji pomostu - płytowa drewniana - materiał konstrukcji pomostu - drewno - rodzaj nawierzchni jezdni - drewniana - balustrady - stalowe - przyczółki - żelbetowe - posadowione bezpośrednio - system odwodnienia - powierzchniowy bez wpustów Opis stanu technicznego kładki: Kładka zniszczona podczas powodzi, do całkowitej odbudowy. Cel i zakres przedmiotu zamówienia: Celem i efektem inwestycji jest uzyskanie obiektu kładki dla pieszych i uzyskanie obiektu o pełnej wartości użytkowej całej konstrukcji. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą: - Wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy kładki dla pieszych. Pozyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych wg właściwości wraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarami robót. Dokumentacja powinna być sprawdzona zgodnie z prawem budowlanym przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia oraz doświadczenie w projektowaniu tego typu obiektów. - odbudowa kładki o zadanych parametrach i technologii wykonania - wykonanie wszystkich innych robót niezbędnych dla zapewnienia zamierzonego efektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 24 września 2009 r. do godz.11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z aktualnym wypisem-odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość minimalna robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (budowa obiektów w takiej technologii , konstrukcji i parametrach techniczno - użytkowych jak projektowana kładka) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynosi 200 000,00 zł. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -oświadczenie o braku zaległości podatkowych (US) -oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (ZUS)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (według otrzymanego wzoru) 2. dowód wniesienia wadium - zał. nr 1: 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem/odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta - zał. nr 2: 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3: 5. oświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - zał. nr 4: 6. oświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - zał. nr 5: 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia - zał. nr 6: 9. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 7: 10. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 8; 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń - zał. nr 9: 12. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości - zał. nr 10: 13. wykaz osób uprawnionych do występowania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - zał. nr 11: 14. wykaz sprzętu - zał. nr 12:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach