Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
- Data zamieszczenia: 2013-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
REGON: 00027581400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBUDOWA ELEWACJI I WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU - OD STRONY UL. GARNCARSKIEJ, znak sprawy ZP-14/07/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych na elewacji zabytkowego budynku głównego ASP we Wrocławiu przy pl. Polskim 3-4 od strony ul. Garncarskiej. Prace będą wykonywane w oparciu o przedmiar robót, opracowane Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz projekt wykonawczy. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie konserwatorskie oraz pozwolenie na budowę. Szczegółowy zakres robót opisuje poniższa dokumentacja, która jest podstawą do wykonania zadania: a) przedmiar robót b) Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) c) projekt wykonawczy. Zakres prac: a) demontaż obróbek blacharskich, rynien spustowych b) skucie tynków c) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wg załączonego przedmiaru d) wykonanie nowych tynków e) wykonanie nowych obróbek f) sprawdzenie jakości opasek okien ,podokienników i wszystkich elementów ozdobnych, g) skucie wadliwych odspojonych od ściany oraz wykonanie nowych identycznych elementów w skutych miejscach h) sprawdzenie jakości gzymsu wieńczącego i materiału z jakiego jest wykonany, zależnie od wyników wymiana lub odnowienie i) malowanie elewacji farbami emulsyjnymi na bazie emulsji z żywic sylikonowych wg. kolorystyki zamieszczonej w dokumentacji projektowej j) wywiezienie materiałów z rozbiórki 1.W cenie prac tynkarskich należy uwzględnić wszelkie roboty tymczasowe, m.in.: montaż i demontaż rusztowań ramowych, czas pracy rusztowań, zabezpieczenie siatką ochronną, wykonanie daszków ochronnych i itp. Wykonawca wykona i wyceni projekt organizacji ruchu zastępczego obejmującego zajęcie chodnika od strony ul. Garncarskiej. Opłata skalkulowana przez Wykonawcę za projekt i wyłączenie chodnika na czas remontu nie podlega negocjacjom z tytułu przekroczenia terminu. Wykonawca wykona i wyceni projekt organizacji ruchu zastępczego obejmującego ul. Garncarską. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich pozwoleń związanych z zajęciem pasa chodnika na własny koszt. Opłaty związane z organizacją ruchu zastępczego i wyłączeniem chodnika Wykonawca powinien wycenić w pozycji nr 47 przedmiaru. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w technicznej i projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń wymienionych w powołanej dokumentacji z zachowaniem wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego Grzegorzem Dąbrowskim, 71-343 80 31 wew. 228 lub Leszkiem Domagalskim 71-343 80 31 wew.233. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach bankowych lub 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-08-2013r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-14-07-2013, 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-08-2013r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 9:00, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27