Gmina Prusice ogłasza przetarg
- Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3126224 , fax. 071 3126229
- Data zamieszczenia: 2013-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
Rynek 1 1
55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3126224, fax. 071 3126229
REGON: 93193510600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
III przetarg nieograniczony Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania obejmującego wybrane roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach - etap I w ramach programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Rozwój infrastruktury kultury - priorytet 3 - Infrastruktura domów kultury. 2. Zadanie będzie realizowane na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Trzebnickiego nr 133/12 z dnia 22 lutego 2012r. udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz decyzji Starosty Trzebnickiego nr 426/13 z dnia 4.06.2013r. 3. Przedmiot umowy obejmuje wybrane roboty budowlane w budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach, na działce nr 131 AM-1 i części działek 130/1, 133/1, 656 AM-1 obręb Prusice zgodnie z zakresem robót określonym w: 1) Projekcie budowlanym termomodernizacji i przebudowy budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach ul. Jana Pawła II 7 - etap I wykonanym przez Pracowanie Audytorską inż. Jacek Stępień, 27-400 Ostrowiec Św. ul. Bławatna 22 w zakresie: a) przebudowy sanitariatów na parterze pom. nr. 4, 6, 5 i 13 (wszystkie branże), b) remontu pomieszczeń budynku na parterze pom. nr. 11 i 12, c) wymiany wybranej stolarki drzwiowej zewnętrznej (D1/0, D3/0) i wewnętrznej na parterze (sanitariaty, drzwi pomiędzy pom. nr 2 i 12, 3 i 12), d) remontu schodów zewnętrznych, e) wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych. 2) Projekcie wykonawczym remontu budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach (cały zakres) wykonanym przez Biuro Obsługi Budownictwa Mariusz Fabianowski, 50-323 Wrocław, ul. Kluczborska 13/1 oraz Projekcie wykonawczym wykonania systemu audiowizualnego i oświetlenia dla sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach - etap I (bez wyposażenia w sprzęt audiowizualny) wykonanym przez AVprojekt, 54-440 Wrocław, ul. Rogowska 127 w zakresie: a) prac demontażowych (usunięcie części murka oporowego sceny, parkietu - część do ponownego montażu na scenie pozostała ilość zeskładowana w miejsce wskazane przez Inwestora, koszy do koszykówki, oświetlenia); b) dobudowy podestu sceny i schodów; c) modernizacji instalacji elektrycznej z wyposażeniem (wg. projektu AVprojekt); d) montażu instalacji systemu regulowanego oświetlenia sceny oraz widowni (wg. projektu AVprojekt); e) montażu instalacji systemu nagłośnienia sceny i widowni (wg. projektu AVprojekt); f) montażu akustycznego sufitu podwieszanego (wyspowy); g) montażu akustycznej obudowy ściany tylnej w sali widowiskowej; h) obudowy ścian bocznych sali widowiskowej oraz sceny płytami g-k wraz z izolacją akustyczną z wełny mineralnej; i) remontu posadzki w sali widowiskowej; j) remontu posadzki podestu scenicznego, obudowa podestu i schodów; k) montażu elektrycznych rolet zacieniających (wg. projektu AVprojekt); l) montażu obudowy grzejników; m) malowania konstrukcji zadaszenia budynku; n) malowania pod konstrukcji sufitu podwieszonego; o) montażu i ocieplenia sufitu w pomieszczeniu nr 14 na zapleczu sceny; p) ocieplenie ścianek kolankowych; q) robót wykończeniowych. 3) Projektem koncepcyjnym architektury wnętrza Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach wykonanym przez AVprojekt 54-440 Wrocław, ul. Rogowska 127. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 10 000,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl /zakładka zamówienia publiczne /rok 2013
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27